امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 25992 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بررسی ایمنی اسکانهای کارگری و ساختمان های نواحی هشتگانه منطقه15

خبرایران:قائم مقام شهردار منطقه 15 از بررسی مستمر و دوره ایی وضعیت ایمنی و بهداشتی اسکانهای کارگری و ساختمانهای مرکزی نواحی هشتگانه منطقه خبر داد.
بررسی ایمنی اسکانهای کارگری و ساختمان های نواحی هشتگانه منطقه15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، دکتر پیمان پور نصر خاکباز  با اعلام مطلب فوق افزود: این اقدام در راستای شناسایی خطرات و بررسی سطح ایمنی اسکانهای کارگری و ساختمانهای نواحی هشتگانه انجام می شود.

وی با اشاره به اهمیت رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در اسکانهای کارگری بمنظور جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیردار در بین کارگران افزود: در این راستا کارشناسان سامانه HSE این منطقه بصورت مستمر و دوره ای هر ماه  از اسکانهای کارگری نواحی هشتگانه این منطقه بازدید و ضمن بررسی وضعیت بهداشتی و ایمنی این اماکن اخطارهای لازم را جهت رفع مشکلات موجود در مدت زمان معین به پیمانکاران ابلاغ می کنند.

به گفته وی در این بازدیدهای دوره ای ، ساختمانهای اداری نواحی نیز از نظر ایمنی و بهداشتی ارزیابی می شود و توصیه های لازم در جهت رفع عدم انطباقهای مشاهده شده به مسئولان داده می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب