امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2600 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۴:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بانک توسعه تعاون؛

محورهای اصلی برنامه های بانک توسعه تعاون در سال آینده

خبرایران: مدیرعامل بانک توسعه تعاون محورهای اصلی برنامه های این بانک در سال 93 را تشریح کرد.
محورهای اصلی برنامه های بانک توسعه تعاون در سال آینده
 به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدعلی سهمانی در همایش فصلی مدیران ستادی بانک توسعه تعاون ضمن تشریح و تقدیر از عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در چهارماهه اخیر، گفت: ایجاد توازن بین منابع و مصارف از طریق تشکیل کمیته منابع و مصارف بانک از جمله برنامه هایی بود که در مدت یادشده انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت زمان و انرژی و جلوگیری از اتلاف آن باید مدنظر قرار گیرد، افزود: طرح تجمیع ساختمانهای ستادی بانک با هدف مدیریت هرچه بهتر نیروی انسانی و ایجاد فضایی مناسب از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری دنبال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه و بهینه سازی شعب و رسیدگی به شعبی که سوددهی ندارند از جمله اولویتهای بانک است و همه بخشهای بانک به عنوان یک سیستم منسجم باید دارای فکر، رشد و توسعه باشد تا بتوانیم بانک را به مرکز سرمایه گذاری و خدمت تبدیل کنیم.

سهمانی تدوین برنامه استراتژیک بانک را از دیگر برنامه ها خواند و افزود: اصلاح ساختار سازمانی، طراحی یک برنامه استراتژیک و راهبردی و حرکت براساس محورهای اصلی فعالیت بانک خواهد بود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به گسترش حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات، خاطرنشان کرد: با استفاده از تیم متخصص و حرفه ای در این حوزه امیدواریم شاهد ارائه خدمات موثر این بخش و اصلاح و راه اندازی زیرساختهای بانک جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت به مشتریان باشیم.

وی افزود: گسترش شبکه شعب ارزی و روابط کارگزاری در خارج از کشور در حوزه فعالیتهای ارزی بانک در دستور کار می باشد و به دنبال آن هستیم تا از طریق استفاده از ظرفیت های سایر بانک ها و همچنین انعقاد تفاهم نامه های مختلف در حوزه حواله ها، ضمانت نامه ها و صرافی تحرک خوبی ایجاد نماییم.

سهمانی با اشاره به اینکه امروزه بانکداری نوین صرفا ارائه تسهیلات و سپرده گذاری نیست، افزود: ایجاد محصولات متنوع در سبد خدمات قابل ارائه بانک به مشتریان شامل لیزینگ، صرافی، بورس و ارائه خدمات خاص به تعاونیها از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

وی رضایت مشتریان را بسیار ضروری خواند و افزود: بانک به عنوان یک نهاد خدماتی باید به بهترین نحو خدمات خود را به مشتریان ارائه دهد تا رضایت آنها را کسب کند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز آموزش و پژوهش با هدف ارتقا سطح دانش، اطلاعات، تخصص و توانمندی های تخصصی و حرفه ای، افزود: برای حضور و ارائه خدمات درست و قدرتمند به مشتریان و حضور در بازار رقابتی باید بدنه ای سالم، قوی و متخصص داشت که این واحد با این هدف در بانک راه اندازی شده است.

سهمانی ایجاد طرحهای درآمدزا برای بانک، اصلاح ترکیب درآمدی بانک، گسترش خدمات دهی، افزایش سرمایه گذاری ها و تنوع خدمات را از دیگر موارد قابل اشاره خواند و یادآور شد: استقرار نظام کنترل، اجرایی شدن نظام پیشنهادات بر مبنای ساختار سازمانی جدید و با هدف تقارن اطلاعاتی لازم میان مدیران ارشد بانک با واحدهای عملیاتی و تطبیق برنامه های آتی بانک با منشور ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و اصلاح ترکیب درآمدی بانک و توجه ویژه به مقوله افکارسنجی مشتریان در زمره مهمترین برنامه های بانک در سال آتی قلمداد می شود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب