امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26047 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

مهندس حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران شد

خبرایران: با حکم مهندس آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران شد.
مهندس حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست ایران شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این حکم آمده است :

 

جناب آقای حسین نعمتی :

 

با استناد به مواد (10و11) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی ، جناب عالی را به مدت 2 سال به سمت " معاون وزیر ، رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش و افر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و درجهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

ضمناً، از زحمات بی شائبه و تلاش های ارزشمند جناب آقای حسین مهری در بهبود کیفیت خدمات پستی ، بستر سازی برای پست هوشمند و ایجاد آمادگی برای رقابت ، تحول و تکامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می گردد.

مهندس حسین نعمتی دارای لیسانس مدیریت و فوق لیسانس پدافند غیرعامل بوده و از سوابق اجرائی وی می توان به مدیرکل حراست، عضو هیئت مدیره و نایب رئیس موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام، سرپرست سازمان پست دولتی وزارت و عضو هیئت مدیره موظف  شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب