امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26079 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به منظور تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران زیان‌دیده؛

کارشناسان و ارزیابان خسارت بیمه سرمد صبح امروز به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند

خبرایران: کارشناسان و ارزیابان خسارت اموال بیمه سرمد، به منظور رسیدگی به بیمه‌گذاران زیان‌دیده این شرکت، امروز به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.
کارشناسان و ارزیابان خسارت بیمه سرمد صبح امروز به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه سرمد، ساعاتی پس از وقوع حادثه کارگروه کارشناسی و ارزیابی خسارت در مدیریت اموال تشکیل شد و بررسی‌های لازم در خصوص رسیدگی، ارزیابی و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گرفت.

لازم به ذکر است، دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل بیمه سرمد نیز در پیامی ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و خانواده درگذشتگان زلزله استان‌های غربی کشور و اظهار تاسف و همدردی با آسیب‌دیدگان این حادثه دلخراش، تسریع در پرداخت خسارت به مشتریان گرامی که تحت پوشش بیمه خطرات آتش‌سوزی، زلزله ساختمان‌ها تاسیسات اداری، منازل مسکونی و یا مرهونات بانکی بانک صادرات نزد این شرکت قرار دارند را در اولویت کار مدیران این شرکت برشمرد و در این خصوص به آسیب دیدگان اطمینان خاطر داد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

  بسم الله الرحمن الرحیم

 درگذشت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه دلخراش و غم‌بار زلزله در استان‌های غربی کشور را به ملت غیور و شریف ایران، بالاخص به خانواده‌های داغدار، تسلیت عرض می‌نمایم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با هموطنان آسیب‌دیده، برای بازماندگان، صبر جزیل و برای مصدومین، شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم.

بیمه سرمد به زیان‌دیدگان این حادثه اطمینان خواهد داد که در مسیر رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

اسماعیل دلفراز

مدیر عامل بیمه سرمد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب