امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26144 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دست یاری موسسه خیریه کهریزک به سوی زلزله زدگان کرمانشاه

خبرایران:موسسه خیریه کهریزک با نیت همدردی به هم میهنان عزیز مصیبت زده در حادثه ناگوار زلزله کرمانشاه آمادگی پذیرش و نگهداری تعدادی از سالمندان و معلولین آسیب دیده را در آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز دارد.
دست یاری موسسه خیریه کهریزک به سوی زلزله زدگان کرمانشاه

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ آسایشگاه کهریزک که در زلزله رودبار و بم دست یاری به سوی زلزله زدگان برداشته بود، این بار نیز آمادگی پذیرش و  نگهداری تعدادی از  سالمندان و معلولین آسیب دیده  را  در آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز دارد.

این حادثه دلخراش که دل هر ایرانی و نوع دوستی را به درد می آورد پیامی آشکار داشت و آن ابراز همدردی عمومی است. درجهان ما، چه دیروز ها، چه امروزها و چه فرداهای پیش رو اگر محبت و هم یاری نبود، هیچ موجودی قادر به زیستن نبود و در واقع بانگ پیدایش موسسه خیریه کهریزک نیز بر مبنای همین اصل زیبا طنین افکن شده است.

کهریزک به عنوان یک موسسه مردمی، افتخار دارد  همگام و همراه با سایر هموطنان، دستان نیازمند آسیب دیدگان را از عاطفه سرشار نماید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب