امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26146 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هیأت رهروان 14 معصوم (ع) به کهریزک آمد

خبرایران: با حضور هیأت عزاداران رهروان 14 معصوم (ع) در آسایشگاه خیریه کهریزک، سالروز رحلت جانگداز پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، گرامی داشته شد.
هیأت رهروان 14 معصوم (ع) به کهریزک آمد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در سالروز رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام و آخرین فرستاده خداوند، حضرت محمد مصطفی (ص)، مراسم سوگواری آن حضرت با حضور اقشار مختلف مردمی در جمع سالمندان و معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد .

هیأت رهروان 14 معصصوم (ع) که با هماهنگی از قبل به عمل آمده به اجتماع عزاداران این جمع بزرگ پیوستند، با برپایی آئین های سنتی، شور و حال عزاداری را با نواختن سنج و دمام در میان ساکنین خانه بزرگ کهریزک دو چندان کردند.

این محبان و عاشقان اهل بیت (ع) همچنین با طبخ آش نذری در محل آشپزخانه مجموعه و توزیع آن در تمامی بخشهای بستری، در تغذیه مددجویان مشارکت کردند.

شایان ذکر است با مشارکت اعضاء هیأت رهروان 14 معصوم (ع) و جمع دیگری از محبان اهل بیت (ع) در سالروز رحلت جانگداز پیامبر عظیم الشأن اسلام ، یک وعده کامل غذای خانواده 1750 نفری معلولین و سالمندان کهریزک مهیا و تقدیم گردید .

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب