امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26163 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همزمان با هفته ملی دیابت انجام شد؛

مسافران خط 5 مترو تهران در ایستگاه چیتگر و ورداورد پایش قند خون شدند

خبرایران: همزمان با هفته ملی دیابت، تیم پایش و غربالگردی قند خون در ایستگاه متروی چیتگر و ورداورد منطقه 22 مستقر و از مسافران آزمایشات پایش قند خون گرفتند.
مسافران خط 5 مترو تهران در ایستگاه چیتگر و ورداورد پایش قند خون شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی منطقه 22، عظیمی، رئیس اداره سلامت منطقه در این باره گفت : ویژه برنامه های هفته ملی دیابت (19 تا 25 آبان) با شعار " دیابت و زنان: حق ما داشتن آینده ای سالم "در منطقه 22 انجام شد و با هدف اطلاع رسانی و بالا بردن سطح آگاهی عمومی درباره بیماری دیابت و عوارض ناشی از آن به خصوص در محلات و نقاط پر تردد منطقه،در ایستگاه های مترو چیتگر و وردآورد از ساعت 7 صبح الی 13 پایگاه غربالگری قند خون توسط تیم پزشکی به شهروندان برپا شد که با استقبال همشهریان روزبه رو شد.

عظیمی افزود: « برگزاری همایش بزرگ علمی پیشگیری از دیابت، برپایی ده ها پایگاه پایش قند خون در ایستگاه های مترو، میادین میوه و تره بار، مساجد، مدارس، بوستان ها، سراهای محله و .. برگزاری اختتامیه به همراه مسابقه آشپزی در دریاچه شهدای خلیج فارس و ... برای شهروندان منطقه 22  از دیگر ویژه برنامه هایی بود که در این هفته انجام شد.»

گفتنی است: برگزاری همایش های علمی، کارگاه ها و کلاس های آموزشی با توجه به روز شمار هفته ملی دیابت، مشاوره های پزشکی، روانشناسی و تغذیه، برپایی جشنواره های صبحانه و غذای سالم، ایستگاه سلامت ، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از دبیران و اعضای فعال، تورهای آموزشی و گردشگری، توزیع اقلام آموزشی، آموزش چهره به چهره در مدارس توسط سفیر دیابت، ارسال  پیامک، اطلاع رسانی در سطح منطقه و ... از دیگر اقداماتی بود که می توان به آن اشاره کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب