امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26166 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

عرض تسلیت مدیر عامل بانک سرمایه به داغ‌دیدگان زلزله غرب کشور

خبرایران: علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه، به دنبال وقوع زلزله شدید در استان های غربی کشور و درگذشت تعداد زیادی از هم وطنان در پیامی این ضایعه دردناک را به هم وطنان ارجمند به ویژه هم وطنان گرامی استان های غربی تسلیت گفت.
عرض تسلیت مدیر عامل بانک سرمایه به داغ‌دیدگان زلزله غرب کشور

به دنبال وقوع زلزله شدید در استان های غربی کشور و درگذشت تعداد زیادی از هم وطنان، علیرضا پویان شاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر این ضایعه دردناک را به هم وطنان ارجمند به ویژه هم وطنان گرامی استان های غربی تسلیت گفت:

 

و صابران را بشارت ده، همان‌ها که در مصیبت گویند ما از بهر خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم


متأسفانه وقوع زلزله در غرب کشور، هم‌وطنان بزرگوار استان‌های آن منطقه را سوگوار عزیزانشان ساخت. اما همیشه چنین بوده که انسان با کمک و حمایت و هم‌دردی به جبران نامهربانی طبیعت بر‌خیزد و اگر نتواند پیروز این میدان باشد دست‌کم اندکی از بار سنگین رنج بازماندگان این مصائب را بکاهد.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بانک سرمایه این مصیبت بزرگ را به هم‌میهنان ارجمند به ویژه هم‌وطنان گرامی استان‌های غربی و داغ‌دیدگان این سانحه دردناک تسلیت عرض نموده برای جان‌باختگان رحمت و رضوان پروردگار و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم.


علیرضا پویان شاد
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب