امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2618 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امروز در بازار رقم خورد؛

افزایش ۶۱۴ واحدی شاخص بورس/ 312 میلیارد سهم معامله شد

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افزایش 614 واحدی در کانال 78 هزار واحد قرار گرفت و ارزش معاملات امروز نیز از مرز 312 میلیارد تومان فراتر رفت.
افزایش ۶۱۴ واحدی شاخص بورس/ 312 میلیارد سهم معامله شد
به گزارش خبر ایران، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل به کانال 78 هزار واحد بازگشت و بیش از یک میلیارد و 139 میلیون برگ سهم به ارزش بیش از 312 میلیارد تومان جابجا شد.

بر اساس این گزارش نماد مدیریت پروژه‌های نیروگاهی (مپنا) پس از حدود دو ماه توقف به بازار بازگشت و کاهش 14 درصدی قیمت را تجربه کرد.

این نماد در پیش‌بینی سود هر سهم سال 92 خود را با افزایش 7 درصدی به بازار اعلام کرده است.

به دنبال آن صنایع شیمیایی سینا، فنرسازی زر، سرما آفرین، سرمایه‌گذاری صنعت و معدن، محورسازان ایران خودرو، درخشان، نیرو محرکه، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و نفت پارس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند،اما در مقابل برخی نمادها با صف خرید، افزایش 4 درصدی قیمت را داشتند که در این میان تولیدی کاشی تک سرام، کارتن ایران، آبسال، باما، صنعتی بهشهر، کاشی پارس، توریستی و رفاهی آبادگران، لیزینگ رایان سایپا، کمک فنر ایندامین، ایرانیاساتایر و رابر، تأمین ماسه ریخته‌گری، سایپا دیزل، ایران ترانسفو و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

در فرابورس هم شاخص با روند صعودی به 767 واحد رسید که بیشترین تأثیر مثبت را پتروشیمی جم، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی خراسان، تولید برق عسلویه مپنا، پالایش نفت لاوان، تأمین مواد اولیه فولاد صبانور و بانک دی داشتند.

در این بازار افرانت، تدبیرگران فارس و خوزستان، عمران توسعه شاهد، کی‌بی‌سی، توکاریل، صنعت روی زرگان، صنعت فولادی آلیاژی یزد، سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، صنایع غذایی مینو شرق، توسعه و عمران استان کرمان، کویر تایر و قند شیروان قوچان بجنورد بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب