امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26225 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازسازی سه خانه بهداشت روستایی در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

خبرایران: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعي خود در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به منظور بهبود شاخص هاي بهداشتي در مناطق زلزله زده غرب کشور، به مشارکت در بازسازي سه خانه بهداشت روستايي در استان کرمانشاه اقدام كرد.
بازسازی سه خانه بهداشت روستایی در مناطق زلزله زده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران

مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران با اعلام اين خبر گفت: مراکز درماني و خانه‏ هاي بهداشت نخستين واحد ارائه خدمت در نظام شبکه‏ هاي بهداشتي - درماني كشور به شمار مي‏روند و نقش مهمي در پيشگيري از بيماري‏ها و صيانت از سلامت مردم را به عهده دارند.
وی افزود: با توجه به اینکه متاسفانه در زلزله اخیر استان کرمانشاه بیمارستان هاي شهرستان هاي سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب و همچنين مراکز بهداشت تخريب شده است و اين امر مشکلات بهداشتي عديده اي را براي مردم منطقه به ويژه آسيب ديدگان به وجود مي آورد، بانك قرض الحسنه مهر ايران در بازسازي سه خانه بهداشت روستايي در مناطق زلزله زده مشاركت مي كند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان داشت: مشارکت در بازسازی خانه بهداشت بر اساس نياز سنجي و هماهنگي با مسئولان استاني و مراکز ذيربط انجام مي شود.
شایان ذکر است: مراکز بهداشت و درمان به عنوان نبض سلامتی در جامعه به شمار می آیند و نظام هاي سلامت، مسئوليت حياتي و مداومي نسبت به تمامي افراد در دوره زندگي شان دارند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب