امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26250 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امیرگرامی در نشست جایزه ادبی یوسف اعلام کرد؛

دبیرخانه دائمی جایزه ادبی یوسف از امسال آغاز به کار خواهد کرد/ تاثیرات جایزه ادبی یوسف در آینده در راستای حفظ، آموزش نویسندگان و تولید محتوا خواهد بود/ انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس در 2 ماه آینده به مرحله اجرا خواهد رسید

خبرایران: رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با اشاره به موضوع جشنواره ادبی یوسف گفت: تلاش می‌کنیم تا همگام با مجموعه ادبیات غنی کشور، تاریخ یک حماسه بسیار بزرگ در هشت سال دفاع مقدس را نیز ترویج دهیم و این گنج عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
دبیرخانه دائمی جایزه ادبی یوسف از امسال آغاز به کار خواهد کرد/ تاثیرات جایزه ادبی یوسف در آینده در راستای حفظ، آموزش نویسندگان و تولید محتوا خواهد بود/ انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس در 2 ماه آینده به مرحله اجرا خواهد رسید

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری جشنواره سراسری جایزه ادبی یوسف «داستان کوتاه دفاع مقدس» صبح امروزسه شنبه، 30 آبان 1396 با حضورامیر سرتیپ دوم «حمیدرضا گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، «سرهنگ احمد یارمحمدی» مدیر آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ،«مسعود امیرخانی» دبیر جشنواره سراسری جایزه ادبی یوسف «داستان کوتاه دفاع مقدس» و اصحاب رسانه برگزار و دراین نشست خبری امیر «گرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در ابتدای این نشست ضمن همدردی با مردم کرمانشاه برای زلزله اخیر اظهار داشت: ما به یاد مردم کرمانشاه هستیم و برای انجام هر گونه کمکی نهایت تلاشمان را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه به موضوع جشنواره ادبی یوسف پرداخت و گفت: تلاش می‌کنیم تا همگام با مجموعه ادبیات غنی کشور، تاریخ یک حماسه بسیار بزرگ در هشت سال دفاع مقدس را نیز ترویج دهیم و این گنج عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: ما در حوزه شعر دفاع مقدس، کتاب سال دفاع مقدس، حضور در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی که اخیراً در نمایشگاه فرانکفورت حضور داشتیم و دستاورهای مهمی را نیز در آن به دست آوردیم، فعالیت خواهیم داشت.

امیر گرامی با اشاره به تاثیرات جایزه ادبی یوسف ادامه داد: تاثیرات جایزه ادبی یوسف در آینده در راستای حفظ، آموزش نویسندگان و تولید محتوا خواهد بود. هدف ما از برگزاری چنین برنامه‌هایی در حوزه دفاع مقدس فقط صرف اجرای یک برنامه و تبلیغ و پاسداشت زحمات نویسندگان نیست بلکه ما به دنبال تولید محتوا هستیم. فرهنگ غنی ما باید برای آینده ارزش افزوده داشته باشد. خاطراتی که از رزمندگان و ایثارگران باقی مانده باید مداوم پرورش داده شود تا ماندگار شود.

وی با اعلام خبر راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی سایت جایزه ادبی یوسف خاطر نشان کرد: دبیرخانه دائمی جایزه ادبی یوسف از امسال آغاز به کار خواهد کرد و مطالب این جشنواره بر روی پایگاه اطلاع رسانی بارگذاری خواهد شد. مراسم اختتامیه این جایزه نیز فردا (اول آذر ماه) در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از تشکیلات در سراسر کشور تصریح کرد: در سازمان ادبیات و تاریخ تشکیلات، اساس کار برای ارائه برنامه‌های فرهنگی است. اگر در سطح کشور نتوانیم با نویسندگان تعامل داشته باشیم جشنواره‌های مختلف نیز اجرا نمی شوند. ما در برنامه 5 ساله برگزاری این جایزه را مصوب کرده‌ایم.

امیر گرامی گفت: انتخاب بهترین کتاب سال دفاع مقدس در 2 ماه آینده به مرحله اجرا خواهد رسید. در این جایزه بیش از 2 هزار کتاب در دستور داوری 16 گروه داوری قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب