امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26302 تاریخ انتشار: جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرماندار کرمانشاه اعلام کرد؛

بیش از ۷۷۰۰ درخواست پرداخت خسارت زلزله ارائه شده است

خبرایران:فرماندار کرمانشاه با اشاره به خسارت زلزله در این شهرستان، گفت: تاکنون بیش از ۷۷۰۰ مورد درخواست پرداخت خسارت به منازل شهری و روستایی در حوزه شهرستان کرمانشاه مطرح شده است.
بیش از ۷۷۰۰ درخواست پرداخت خسارت زلزله ارائه شده است

به گزارش خبریران، فضل الله رنجبر در جلسه ساماندهی اسکان زلزله‌زدگان افزود: از مجموع ۷۷۵۰ درخواستی که در مورد پرداخت خسارت ناشی از زلزله به منازل مناطق روستایی و شهری شهرستان کرمانشاه مطرح شده تاکنون ۲۱۶۶ واحد مورد بازدید قرار گرفته است.

رنجبر اضافه کرد: در بازدیدهای صورت گرفته ۷۰۹ واحد تخریبی شناسایی شده است، ضمن این‌که ۸۴۶ واحد نیز نیاز به تعمیر دارند.

رنجبر از افرادی که در زلزله‌ اخیر خانه‌هایشان آسیب دیده خواست به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اسکان تعدادی از زلزله زدگان استان در پارک‌های شهر کرمانشاه، تصریح کرد: هلال احمر باید با شناسایی افراد اسکان یافته در پارک ها تا تعیین تکلیف آنها برایشان آذوقه ببرد.

رنجبر سپس با اشاره به این‌که همراهان مصدومین زلزله که برای درمان به بیمارستان‌های کرمانشاه منتقل شده‌اند در مساجد، زائرسراها و اردوگاه‌های راهیان نور اسکان دارند، از هلال احمر خواست از این افراد سرکشی کرده و آنها را تا تعیین تکلیف، تغذیه و پشتیبانی کند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به پای کار بودن دولت از ابتدای وقوع زلزله در مناطق زلزله زده گفت: مردم هم حضور بی‌سابقه بسیار خوبی در کمک رسانی  به مردم زلزله زده استان داشتند که شایسته تقدیر است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب