امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26317 تاریخ انتشار: جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک اعلام کرد؛

استقرار تجهیزات و نیروهای برف روب در شمال تهران

خبرایران:شهردار منطقه یک اعلام کرد: نیروها ، ماشین آلات و تجهیزات برف روبی قبل از بارش برف در نقاط برف گیر و حساس شمال تهران جانمایی و مستقر می شوند.
استقرار تجهیزات و نیروهای برف روب در شمال تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک حبیب ا... تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک در جلسه شورای اداری این منطقه که با حضور معاونان، شهرداران نواحی ده گانه ، مدیران و... تشکیل شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک از 15 آبان ماه آماده فعالیت شده  و همه نیروها و تجهیزات برف روبی به صورت آماده باش ،در نقاط برفگیر و حساس مستقر می شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت بارش برف به طور میانگین بین 7 تا 12 روز متفاوت است ، حد اکثر 15 روز شرایط برفی وجود دارد که باید نیروها و تجهیزات آماده باشند.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: به هنگام بارش برف علاوه بر نیروهای برف روب می توان از نیروهای فضای سبز که در فصل زمستان مسئولیت خاص ندارند و نیروهای سایر معاونت ها از جمله فنی و عمرانی ، ترافیک و حتی امکانات پیمانکاران استفاده کرد.

وی با تاکید بر مشارکت شورایاران در نگهداشت شهر گفت: بحث برف روبی بحث اجتماعی است و شورایاران به عنوان بازوان اجرایی شهرداری می توانند در نگهداشت شهر ، ساماندهی محلات و خدمات رسانی به شهروندان به هنگام بارش برف مشارکت داشته باشند.

تاجیک اسماعیلی با اشاره به ساماندهی ساختار شهرداری و تعدد پیمانکاران تصریح کرد: پیمانکاران متعددی در منطقه مشغول کار هستند که اگر تجمیع شوند هم برای سازمان شهرداری و هم بخش خصوصی بهتر خواهد شد.

وی کاهش هزینه ها و صرفه جویی در بودجه را از برنامه های اصلی شهرداری دانست و گفت: هزینه های بالای خدمات شهری ، فنی و عمرانی و... به صورت یک روال شده است در صورتی که باید مکانیزم ها و روش ها در شهرداری عوض و به سمت صرفه جویی و کاهش هزینه ها پیش برویم.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب