امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26325 تاریخ انتشار: شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت 370 ميليارد ريالي نيکوکاران آپ از ابتداي سال96

خبرایران: از ابتداي سال 96 تا پايان آبان ماه مردم نيکوکار کشورمان مبلغ 370 ميليارد ريال کمک‌هاي نقدي خود را از طريق اپليکيشن آپ و کد دستوري #733* به‌صورت مستقيم به حساب بيش از 20 موسسه، سازمان و نهاد خيريه واريز کردند.
مشارکت 370 ميليارد ريالي نيکوکاران آپ از ابتداي سال96

آسان پرداخت پرشين در راستاي مسئوليت اجتماعي خود با هدف ترويج فرهنگ نوع دوستي و کمک به نيازمندان، با ايجاد بخش نيکوکاري در اپليکيشن آپ و امکان واريز مستقيم وجه نقد به حساب موسسه‌ها، سازمان‌ها و نهادهاي خيريه از جمله؛ محک، کميته امداد، سازمان بهزيستي، خيريه مهرآفرين، بهنام دهش‌پور و... فراهم کرده است. از ابتداي سال جاري تاکنون نيز نيکوکاران و خيران سراسر کشور با استفاده از اين امکان بيشترين ميزان کمک‌هاي خود را به ترتيب به حساب سازمان زندان‌ها، محک، کميته امداد و بهزيستي واريز کرده‌اند.

همچنين پس از زمين لرزه غرب کشور که منجر به خسارت شديدي در اين منطقه شد، آپ با ايجاد بستر و زيرساخت­هاي پرداخت الکترونيک در بخش نيکوکاري اپليکيشن آپ و کد دستوري #5151*733* زمينه کمک عموم مردم به جمعيت هلال احمر را به‌صورت مستقيم فراهم کرد و تاکنون بيش از 30 ميليارد ريال به حساب هلال احمر جهت کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور از اين طريق واريز شده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب