امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2634 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر رضا حسین‌پور عنوان کرد؛

سرانه حق بیمه درمان 93 تصویب شد

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب سرانه حق بیمه درمان سال آینده به میزان 21 هزار و 500 تومان در آخرین جلسه شورای عالی بیمه در سال 92 خبر داد.
سرانه حق بیمه درمان 93 تصویب شد

به گزارش خبرایران، دکتر رضا حسین‌پور به دیگر دستور جلسه شورای عالی بیمه اشاره کرد و گفت: تعیین تعرفه درمان بخش خصوصی دیگر دستور پنجاه و سومین جلسه شورای عالی بیمه بود که تصمیم‌گیری در مورد میزان نهایی آن به سال آینده موکول شد.

وی با اشاره به اینکه پیوست‌های نظارتی تعرفه درمان بخش خصوصی تا پایان فروردین ماه سال آینده تکمیل می‌شود، اظهار کرد: این پیوست‌ها تا پایان فروردین ماه کامل شده، بنابراین تعیین تعرفه درمان بخش خصوصی و پیوست نظارتی آن به اولین جلسه شورای عالی بیمه در سال آینده موکول شد.

تعرفه درمان بخش دولتی در جلسه قبلی شورای عالی بیمه مصوب و به هیات دولت ارسال شده است و خبرها حاکی از رشد 43 درصدی تعرفه درمان بخش دولتی در سال 93 است.

این در حالی است که طبق قانون برنامه پنجم توسعه، سرانه حق بیمه درمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بیمه‌شدگان کشوری و لشگری 6 درصد حقوق و دستمزد و سرانه حق بیمه درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی 9 درصد حقوق و دستمزد تعیین شده است.

تعیین سرانه حق بیمه درمان 21 هزار و 500 تومانی در جلسه شورای عالی بیمه برای بیمه‌شدگان صندوق بیمه ایرانیان، سربازان و سایر اقشار جامعه لحاظ خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب