امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26344 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره حسنات؛

پرونده ثبت آثار بخش ملی جشنواره حسنات با 1700 اثر در دوره هفتم بسته شد

خبرایران:بنا بر اعلام دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان پرونده ثبت آثار بخش ملی این دوره از جشنواره با ارسال یکهزار و 700 اثر بسته شد.
پرونده ثبت آثار بخش ملی جشنواره حسنات با 1700 اثر در دوره هفتم بسته شد

به گزارش خبرایران از ستاد خبری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، ....، فراخوان هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان نیمه مرداد ماه سال جاری اعلام شد و پس از یک دوره تمدید، دبیرخانه این جشنواره به کار خود در حوزه ثبت آثار در اول آذر ماه پایان داد.
بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره در مجموع یک هزار و 700 اثر در بخش ملی در سایت این جشنواره به ثبت رسیده است و هنرمندان می‌توانند تا نهم آذرماه آثار خود را به دبیرخانه هفتمین جشنواره حسنات اعلام کنند.
گفتنی است از مجموع آثار ارسال شده به دبیرخانه هفتمین جشنواره حسنات 550 اثر در بخش فیلم‌نامه، 676 اثر در بخش داستانی، 111 اثر در بخش انیمیشن و 363 اثر در بخش مستند بوده است.
همچنین لازم به ذکر است که یک هزار و 38 هنرمند از  224 شهر کشور در بخش‌های داستانی، انیمیشن، مستند و فیلمنامه به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان آثار خود را ارسال کرده‌اند.
یاد آورمی‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار عموم مردم کشور به بخش «هر شهروند یک فیلم کوتاه » جشنواره حسنات نیز اول بهمن ماه اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند به منظور اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی hasanatfilm.ir مراجعه کنند ضمن اینکه تاکنون 302 اثر نیز به این بخش از جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.
هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از 11 تا 14 اسفند ماه و مصادف با هفته احسان و نیکوکاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب