امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26438 تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توئیت های منتخب کاربران ایرانی درباره گروه مرگ جام جهانی/ تیم ملی فوتبال تقریبا خورد به رئال مادرید

خبرایران: در کمترین فاصله زمانی حجم بالای توئیت های کاربران ایرانی به خاطر قرعه کشی جام جهانی در فضای مجازی به راه افتاد.
توئیت های منتخب کاربران ایرانی درباره گروه مرگ جام جهانی/ تیم ملی فوتبال تقریبا خورد به رئال مادرید

به گزارش خبرایران، کاربران فضای مجازی در مدت زمان انجام قرعه کشی جام جهانی با سرعت زیادی مشغول توئیت ساختن بودند و توانستند حجم بالایی از توئیت ها و جملات جالب را در این رابطه منتشر کنند.


توئیت های منتخب
کاربران ایرانی با قریحه طنز همیشگی نسبت به حضور ایران در گروه مرگ رقابت های جام جهانی واکنش نشان دادند. حمید فرخ نژاد بازیگر سرشناس ایرانی با انتشار عکسی از فیلم «گشت ارشاد» که در حالتی ناراحت سرش را گرفته است نوشت:« اسپانیا، پرتغال، مراکش»
اما کاربران دیگر هم واکنش های جالبی داشتند. یکی از کاربران در این رابطه توئیت کرد:« داداش گلم، کریس، یه‌طوری بازی کن که ایرانی‌ها هم بتونن جام‌جهانی رو نگاه کنن.[استوری احتمالی سردار آزمون خطاب به رونالدو]».


یکی دیگر از کاربران نیز در این رابطه نوشت:« پرتغال و اسپانیا بازی اول مساوی کنن، ما هم مراکش رو بزنیم می‌تونیم چند روز صدر گروه مرگ باشیم!» از دیگر توئیت های جالب می توان به این توئیت ها اشاره کرد:« الان مسی به رونالدو می گه از همین الان دی اکتیو کن» اشاره این توئیت به حمله کاربران ایرانی به صفحه لیونل مسی بعد از همگروهی ایران و آرژانتین است که کلی خبرساز شد.
کاربر دیگری نوشته است:« آقا من میگم رضا پرستش رو دعوت کنن تیم ملی، جلوی اسپانیا یهو بیاد تو زمین بازیکنای حریف شوکه بشن».


کاری برایمان پیش آمده
یکی از کاربران جمله جالبی نوشته است:« به نظرم یه هفته قبل از جام جهانی اعلام کنیم کاری پیش اومده واسه‌مون نمی‌تونیم بیایم.» این توئیت نیز می تواند کنایه ای به علی پروین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 78 باشد که قبل از بازی با هلند به بازیکنان تیم ملی گفته بود می رویم با بازیکنان هلند دست می دهیم و از زمین بیرون می آییم.
«کاش مسابقات جام جهانی رو بذارن رو beginner» این توئیت جالب هم استعاره جالبی از مسابقات جام جهانی و مقایسه آن با بازی های کامپیوتری است که می توان سطح بازی را مشخص کرد.
کاربر دیگر شوخی دانشجویی با این گروه بندی کرده و نوشت:« تو جام جهانی میشه حذف پزشکی کرد؟»


کاش کاتالونیا از اسپانیا جدا بشه
حسین ماهینی کاپیتان تیم پرسپولیس یکی از توئیت های جالب را بعد از همگروهی ایران با اسپانیا و پرتغال منتشر کرد و نوشت:« کاش تا قبل از جام جهانی کاتالونیا از اسپانیا جدا شود.» این نیز اشاره ای است به حضور بازیکنان سرشناس بارسلونا در ترکیب تیم ملی اسپانیا.


یکی دیگر از کاربران با گلادیاتورها و حمله وران اینترنتی شوخه کرده و نوشته :« دفعه قبل کارمون آسون بود، یدونه پیج داور و مسی بود؛ اما امسال راموس، پیکه، ایسکو، رونالدو و ... کلی هدف داریم شاید وقت نشه همشون مورد عنایت قرار بدیم.»


یکی دیگر نیز با گروه اول مسابقات شوخی کرده و نوشته است:« ولی گروه مرگ واقعی گروه عربستانه، هر کی از اون گروه صعود نکنه باید بره بمیره» کاربر دیگری نوشته است:« ‏به عبارت دیگر، تقریبا خوردیم به رئال مادرید» اشاره او به همگروهی با اسپانیا و پرتغال به خاطر حضور بازیکنان رئالی در اسپانیا و کریستیانو رونالدو در پرتغال است.


کاربری توئیت کرده است:« تنها تفاوت این جام جهانی با بقیه جام جهانیا اینه که از همین الان میتونیم بگیم چیزی از ارزش های ما کم نشده...»
یک نفر دیگر هم نوشت:« اگه کسی پرسید نگیم میریم روسیه جام جهانی، بگیم داریم میریم آمپول بزنیم»


 یکی از کاربران ایرانی نیز با انتشار عکسی از چهره غم انگیز و متفکر کارلوس کی روش نوشته است:« ‏غم میون دو تا چشمون سیاهت لونه کرده» یکی دیگر نیز توئیت کرده است:« ‏اگه مردید بیاید والیبال...» این توئیت جالب اشاره به قدرت تیم ملی والیبال ایران دارد که در این سال ها توانسته بزرگترین تیم های دنیا را مغلوب کند.
سیامک انصاری بازیگر سرشناس نیز با انتشار عکسی از سریال پاورچین که او، جواد رضویان و مهران مدیری که به شدت شوکه شده اند نوشت: «وقتی گروه ایران در جام جهانی رو می بینی»
دیگر توئیت ها
*کاش لوییز فیگو رو الان که ایرانه گروگان بگیریم اگه پرتقال بهمون تو جام جهانی باخت آزادش کنیم
* خوب بدتر از این نمیشد. جنگ جهانی میرفتیم تو گروه آسون تری میفتادیم .
* مثبت نگاه کنیم: دفعه قبل که پرتغال و اسپانیا همگروه بودند، یونان از گروهشون صعود کرد و قهرمان شد!
* آقای کافو تو رو خدا، آقای کافو خواهش میکنم، آقای کافو !!! نه !!! واااای ایران!!! (دیالوگ امشب فردوسی پور)
* "پرتغال": کشوری در غرب اروپا، همگروه ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸..."پرتقال": میوه‌ای از خانواده مرکبات
* دل‌مان می‌خواهد باور کنیم این لبخند کی‌روش یعنی برای اسپانیا و پرتغال خواب‌های خوبی دیده...

* ولی انصاف نبود یهویی اعلام کنن شما افتادین گروه مرگ، باید اول میگفتن شما قرعه تون مریضه، بردیم بیمارستان!
* اوکی تنها راهش اینه بریم توی تنظیمات جام جهانی و سختی بازی رو بذاریم روی آماتور.
* بیایید خوشبین باشیم و به صعود فکر کنیم مثلا :ایران ۳  مراکش ۰/ ایران ۲  پرتغال  ۰/ایران ۳  اسپانیا ۰
* جذابیت این جام جهانی به اینه که قبلا به پیج بازیکنای مراکشی حمله نکردیم، یه اتفاق نو به حساب میاد در نوع خودش

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب