امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2652 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمدید ارسال آثار به جشنواره شعر فجر تا 25 فروردین

سخنگوی هشتمین دوره جشنواره شعر فجر با اشاره به استقبال گسترده شاعران در روزهای پایانی ارسال آثار از تمدید مهلت شرکت در هشتمین دوره جشنواره شعر فجر تا 25 فروردین خبر داد.
تمدید ارسال آثار به جشنواره شعر فجر تا 25 فروردین
به گزارش خبرایران، علی آبان با اشاره به استقبال علاقمندان در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار اظهار داشت: پایان مهلت ارسال آثار 20 فروردین تعیین شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست شاعران کمیته علمی در جلسه امروز خود این مهلت را 25 فروردین تمدید کرد و شاعران می‌ توانند آثارشان را ارسال کنند.

علی آبان با اشاره به استقبال علاقمندان در روزهای پایانی مهلت ارسال آثار اظهار داشت: پایان مهلت ارسال آثار 20 فروردین تعیین شده بود که با توجه به استقبال صورت گرفته و درخواست شاعران کمیته علمی در جلسه امروز خود این مهلت را 25 فروردین تمدید کرد و شاعران می توانند آثارشان را از طریق پست الکترونیک www.fpoem@farhang.gov.ir و سایت www.fpoem.ir ارسال کنند.

آبان با اشاره روند ارسال آثار تا روزهای گذشته اظهار داشت: با توجه به روند چشمگیر ارسال آثار در دو روز گذشته که به بیش از 400 شاعر رسیده است پیش بینی می کنیم با توجه به اینکه معمولاً علاقمندان در فرصت روزهای پایانی بیش از سایر روزها شرکت می کنند استقبال بسیار خوبی از این دوره صورت خواهد گرفت. ضمن اینکه این دوره از جشنواره درهای خود را به روی شاعرانی که تاکنون در جشنواره ها مشارکت نداشته اند گشوده انتظار می رود اسقبال گسترده تری صورت گیرد و ما امیدواریم با تعداد کم نظیری از شاعران شرکت کننده جشنواره مواجه باشیم.

وی همچین اضافه کرد: یکی از بخش‌های رقابتی نیز بخش کتاب است و شاعران می‌توانند جهت شرکت در این بخش دو جلد از آثار چاپ شده‌شان در سال‌های 90 تا 92 را به دبیرخانه جشنواره به نشانی خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره 7، طبقه 6، کدپستی 1589743111 ارسال کنند.

سخنگوی هشتمین دوره جشنواره شعر فجر همچنین با اشاره به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری روز چهارشنبه 20 فروردین از برگزاری نشست خبری در هفته آینده خبر داد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب