امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26561 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احداث پایانه مسافربری اتوبوسرانی و تاکسیرانی در میدان ثامن الحجج(ع) منطقه 15

خبرایران: شهردار منطقه 15 از احداث پایانه مسافربری اقماری در میدان ثامن الحجج(ع) این منطقه با هدف جابجایی مسافران خطوط شهرکهای اقماری خبر داد.
احداث پایانه مسافربری اتوبوسرانی و تاکسیرانی  در میدان ثامن الحجج(ع) منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15،  وحیدرضا محمدی با اعلام مطلب فوق افزود: پایانه مسافربری ثامن الحجج(ع) در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پروژه؛ سهولت جابجایی مسافران شهرکهای اقماری به نقاط مهم پایتخت است افزود: با بهره برداری از این پایانه؛ امکان جابجایی مسافران خطوط اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی شهرهای پاکدشت، ورامین، حصار امیر، قیامدشت و غیره که به ثامن الحجج (ع) می آیند به مقصدهای تهرانپارس، آزادی، راه آهن، ترمینال جنوب و رسالت تسهیل می شود.

شهردار منطقه در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر هفت پایانه اتوبوسرانی در خاوران، شهرک رضویه، والفجر، قیامدشت، هاشم آباد، کیانشهر و ولی عصر(عج) و سه پایانه تاکسیرانی در ضلع شمال و جنوب میدان بسیج و میدان ثامن الحجج (ع) مسافران را از این منطقه جابجا می کند. با احداث این پایانه، یک پایانه اتوبوسرانی-تاکسیرانی به منطقه افزوده می شود که گامی در جهت تحقق شعار مدیریت ارشد شهری مبنی بر تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب