امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26570 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز حسابدار

خبرایران:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی فرا رسیدن ١٥ آذرماه، روز حسابدار را تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز حسابدار

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:

سازمان تامین اجتماعی متولی ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به اقشار مختلف جامعه است. کارکنان این سازمان بزرگ توفیق خدمت به بهترین اقشار جامعه یعنی کارگران و بازنشستگان و همچنین تولید کنندگان و کارفرمایان را دارند.

سازمان تأمین اجتماعی دارای گردش مالی ماهیانه بالغ بر ٦٠٠٠ میلیارد تومان است و این مبلغ قابل توجه توسط همکاران سازمان تأمین اجتماعی وصول و برای خدمت به جامعه تحت پوشش، هزینه می شود. مدیریت این فرآیند مالی بزرگ با همکاری و اهتمام جدی تمامی همکاران سازمان تأمین اجتماعی از جمله همکاران سخت کوش، خدوم، متخصص و امین حوزه های مالی و حسابداری سازمان تأمین اجتماعی انجام می شود.

بدون تردید حرفه حسابداری و حسابداران از طریق سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت نقش به سزایی در فرآیند تصمیم گیری و سیاست گذاری و همچنین اجرای دقیق برنامه های سازمان دارند و نقش حسابداران  به جهت  ثبت منظم اطلاعات و عملیات مالی بیش از پیش تاثیرگذار خواهد بود.

روز حسابدار مناسبتی برای تکریم و تجلیل از حسابداران و فرصتی برای توجه به حساسیت و اهمیت بالای این حوزه است. با عنایت به تلاش، همدلی و مشارکت فعال همکاران محترم حسابدار سازمان تأمین اجتماعی در مسیر کارآمدتر کردن امور و رعایت قوانین و مقررات ، فرا رسیدن ١٥آذرماه را به تمامی همکاران حسابدار صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منّان عزت، سربلندی و توفیق روزافزون شما را خواستارم.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب