امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26591 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از دو گوشی هوشمند جدیدشرکت شیائومی

خبرایران: دو گوشی هوشمند جدید از سوی شرکت شیائومی رونمایی شد
رونمایی از دو گوشی هوشمند جدیدشرکت شیائومی

شرکت چینی خوش آوازه ی شیائومی، امروز از دو گوشی هوشمند جدید تحت عنوان Redmi 5 و Redmi 5 Plus رونمایی به عمل آورد که در کنار مشخصاتشان، قیمت بسیار مناسبی را نیز دارا میباشند. قیمت این دو گوشی هوشمند از ۷۹۹ یوان آغاز می شود و از مهم ترین ویژگی های موجود در این دو دستگاه، استفاده از طراحی بدون حاشیه با لبه های منحنی و نسبت تصویر ۱۸:۹، دوربینی مجهز به لنز بزرگ تر و فلاش ال ای دی برای دوربین سلفی میباشند.

با اینکه شرکت شیائومی تمامی ویژگی های برتر را درون گوشی های سری Mi میگنجاند، با معرفی این دو گوشی، استاندارد سری ردمی این شرکت نیز فراتر از قبل رفته است. گوشی های Redmi 5 و Redmi 5 Plus در کشور چین عرضه خواهند شد و قرار است بزودی به صورت جهانی نیز عرضه شوند ولی متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره ی زمان عرضه ی جهانی این دو دستگاه در دسترس نمیباشد.

شیائومیمشخصات کلی دو گوشی هوشمند ردمی ۵ و ردمی ۵ پلاس:

  • نسخه ی معمولی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسخه ی پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس
  • پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۴۵۰ برای نسخه ی معمولی و  پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ برای نسخه ی پلاس
  • دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز به لنز ۱.۲۵ میکرومتری
  • فلاش ال ای دی برای دوربین سلفی
  • بیوتیفای ورژن ۳ به همراه ۳۶ افکت به صورت پیش فرض

نسخه ی ۱۶ گیگابایتی مجهز به ۲ گیگابایت رم گوشی ردمی ۵ ۱۲۰ دلار و نسخه ی ۳۲ گیگابایتی مجهز به ۳ گیگابایت رم این گوشی ۱۳۵ دلار قیمت دارد و نسخه ی پلاس ۳۲ گیگابایتی مجهز به ۳ گیگابایت رم ۱۵۰ دلار و نسخه ی ۶۴ گیگابایتی مجهز به ۴ گیگابایت رم، ۱۸۰ دلار قیمت گذاری شده است. نظر شما درباره ی این دو گوشی هوشمند جدید شرکت شیائومی چیست؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در اشتراک بگذارید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب