امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26628 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهترین بازیکن تاریخ رئال کیست؟/ کریستیانو رونالدو بهتر است یا دی استفانو ؟

خبرایران: نشریه آس در وبسایت خود از هواداران رئال خواسته بود تا از بین دی استفانو و کریستیانو رونالدو یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه معرفی کنند.
بهترین بازیکن تاریخ رئال کیست؟/ کریستیانو رونالدو بهتر است یا دی استفانو ؟

به گزارش خبرایران، رونالدو پنجشنبه گذشته در پاریس پنجمین توپ طلای خود را دریافت کرد و سپس در مصاحبه با فرانس فوتبال ادعا کرد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

در تاریخ رئال علاوه بر رونالدو می توان به یک بازیکن تاثیرگذار دیگر هم اشاره کرد و او کسی نیست جز آلفردو دی استفانوی آرژانتینی که دهه 50 و 60 ستاره اول رئال بود.

 

دی استفانو در دوران فوتبال خود با پیراهن رئال 396 بازی رسمی انجام داد و 307 گل به ثمر رساند. او همراه این تیم 5 جام باشگاه های اروپا، 8 لالیگا، یک جام حذفی، یک جام اینترکونتیننتال و دو جام لاتین کسب کرد و دو بار نیز فاتح توپ طلا شد.

رونالدو در عوض تاکنون 412 بازی رسمی برای رئال انجام داده و 418 گل نیز به ثمر رسانده است. 3 لیگ قهرمانان، دو لالیگا، دو کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اسپانیا، سه سوپرکاپ اروپا و دو جام جهانی باشگاه ها از افتخارات او با پیراهن رئال هستند؛ ضمن اینکه 4 بار با پیراهن این باشگاه فاتح توپ طلا و 3 بار نیز فاتح کفش طلا شده است.

نتیجه نظرسنجی اما جالب بود. رئالی ها دی استفانو را با 61.62 درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه شان انتخاب کردند و رونالدو تنها  38.38 درصد رای آورد.

20494 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب