امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26645 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نسخه جدید همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران به روز رسانی شد

خبرایران: اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران از اعمال تغییرات و بروز رساني همراه بانک، در نسخه سيستم عامل اندرويد خبر داد.
نسخه جدید همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران به روز رسانی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این نرم افزار به منظور استفاده مشتریان از امکانات جديد در سايت رسمي بانک به نشاني www.qmb.ir به روز رساني شده است.

انجام تراکنش ها در بستر پیامکی، افزایش سقف انتقال وجه روزانه، افزایش طول کاراکتر رمز برنامه، نمايش شماره پيگيري در رسيد كليه تراكنش هاي انجام شده، امكان افزودن كارت شتابي در حالت ورود مهمان، به روزرساني خودكار مانده پس از انجام تراكنش هاي مالي و ... بخشي از امكانات و سرويس هاي جديد راه اندازي شده در اين نسخه مي باشد.

این نرم افزار، در صورت عدم ارتباط اینترنتی انتهای انجام تراکنش، براي سرويس هاي انتقال وجه حساب و کارت (غير شتابي)، پرداخت قبوض، موجودي و گردش و پرداخت اقساط تسهيلات، طي مشاهده پيامي به کاربر، امکان انتخاب و انجام تراكنش در بستر پيامكي را فراهم مي كند.

همچنین، در صورت درخواست افزایش سقف انتقال وجه روزانه طی مراجعه مشتری به شعب، مطابق سقف مجاز دستورالعمل بانک (حداکثر ۱۰۰ ميليون ريال روزانه و يک ميليارد ريال ماهانه) اين سقف قابل افزايش و انجام تراکنش هاي انتقال وجه با در نظر گرفتن افزايش مبلغ امكان پذير مي باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب