امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26647 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران

خبرایران: محمد جعفری رییس کانون مرکزی بازنشسته سازمان تامين اجتماعي به همراه ساير اعضا، با حضور در دفتر کار مرتضي اکبري مديرعامل بانك قرض الحسنه مهر ايران با اهداي لوح سپاس از تلاش هاي صورت گرفته براي بهبود معيشت، افزايش رفاه و حفظ كرامات انساني بازنشستگان تقدير و تشكر كردند.
تقدیر کانون کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی از مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ايران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این نشست، محمد جعفری بيان داشت: مستمري بگيران و بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي، افراد زحمتکش و مولد جامعه هستند و نقش بسزايي در پيشرفت کشور دارند؛ از اين رو احترام، رعايت حرمت و استفاده از تجارب بازنشستگان، بسيار مورد تاکيد است.

رییس کانون مرکزی کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعي با اشاره به خدمات شايسته بانك قرض الحسنه مهرايران گفت: كاركنان اين بانك جايگاه و ارزش خدمت به جامعه را به خوبي درك مي كنند و با سرلوحه قرار دادن اصول مشتري مداري و رعايت اخلاق حرفه اي براي افزايش رضايتمندي مشتريان به ويژه بازنشستگان تلاش مي نمايند.

وی تصریح کرد: استفاده از خدمات و سبد محصولات این بانک در توانمندسازی و کاهش دغدغه هاي مالي بازنشستگان موثر بوده و کاركنان نيز با درك لازم از شرايط مراجعين، تعامل خوبي را با آنان بر قرار مي كنند.

در ادامه، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران نيز از روحيه قدرشناسي مجموعه کانون کاركنان بازنشسته سازمان تامين اجتماعي تشكر كرد و گفت: اين بانك، مجموعه اي است كه بر اساس ارزش هاي انساني و اسلامي و به دور از نگاه مادي گرايي و سود آوري بنا نهاده شده است و تمامي كاركنان آن تلاش مي كنند تا بهترين خدمات را به متقاضيان ارائه نمايند.

وی افزود: این بانک خاستگاه مردمی دارد و تلاش می کنيم تا با هم افزايي خيرين و تجميع منابع مالي سازمان ها و نهاد ها مشکلات مالي افراد بيشتري را با پرداخت تسهيلات قرض الحسنه رفع کنيم.

دکتر مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: بازنشستگان، زحمات زیادی را براي رشد و توسعه و حفظ و ارتقاي دستاوردهاي کشور در حوزه هاي گوناگون متحمل شده اند و بانك قرض*الحسنه مهر*ايران براي بهبود معيشت و افزايش رفاه اين قشر از جامعه از هيچ كوششي دريغ نمي كند.

در پایان، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد بود توسط جعفري به نمايندگي از طرف بازنشستگان به مرتضي اکبري مديرعامل بانک قرض الحسنه مهرايران اهدا شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب