امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26655 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باحکم مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر؛

مدیر جدید شعب موسسه اعتباری کوثر استان لرستان معرفی شد

خبرایران: طی حکمی از سوی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر، رضا آزادی به عنوان مدیر جدید شعب استان لرستان منصوب شد.
مدیر جدید شعب موسسه اعتباری کوثر استان لرستان معرفی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ باحضور حمیدرضا رضایی مدیر امور استان ها، ابراهیم مومن زاده مدیر بازرسی، کارشناسان ومسئولین شعب استان، مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب استان لرستان برگزار شد .

حمیدرضا رضایی مدیر اموراستان ها در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمود کریمی در طول تصدی مدیریت شعب استان لرستان گفت: مهم‌ترین رویکرد موسسه اعتباری کوثر، رضایتمندی مشتریان است که با تلاش و همت مدیران و کارکنان، توانسته ایم اعتماد مردم را جلب و این جایگاه را ارتقاء دهیم.

ابراهیم مومن زاده مدیر بازرسی موسسه اعتباری کوثر بیان داشت: برای ثبت یک برند خوشنام باید خود را با آخرین تغییرات جامعه در عرصه های گوناگون تطبیق دهیم تا بتوانیم انتظارات مردم را به بهترین شکل برآورده سازیم. به همین منظور از مدیران و کارشناسان جوان و با انگیزه انتظار داریم دغدغه های استان را شناسایی و برای رفع آن تلاش نمایند.

محمود کریمی مدیر سابق استان لرستان ضمن تقدیر از خدمات و همراهی کارکنان استان لرستان گفت: تغییر و تحول ذات سازمان‌های پویا بوده و تلاش همه ما اعتلای نام کوثر است.

رضا آزادی مدیر جدید شعب استان لرستان با تقدیر از حسن نیت مدیرعامل موسسه و بیان اولویت های کاری تصریح نمود: آنچه امروز شاهد آن هستیم اجرای برنامه‌های همسو با سیاست‌های کلان موسسه و استمرار رضایت‌مندی مشتریان بوده است و امیدوارم با همدلی و همت مضاعف همکاران در تمام سطوح بتوانیم به روند توسعه ای موسسه سرعت بخشیم .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب