امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26657 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران مطرح کرد؛

لزوم انتقال روابط عمومی ساکت به روابط عمومی خلاق‌گو و رمزگشایی از جامعه

خبرایران: دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران بر انتقال روابط عمومی ساکت به روابط عمومی خلاق‌گو و رمزگشایی به موقع از سخنان مطرح در جامعه و ارتباط روابط عمومی سنتی به سیستماتیک تاکید کرد.
لزوم انتقال روابط عمومی ساکت به روابط عمومی خلاق‌گو و رمزگشایی از جامعه

به گزارش خبرایران، حسن بشیر در چهاردهمین کنفرانس بین‌الملل روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: تمایز عنصر اصلی خلاقیت است لذا می‌توان دال احساسی و مرکزی آن را تمایز اعلام کرد. ضمن اینکه شناخت انسان از خود و تمایز با دیگران اولین گام شناخت جهان به حساب می‌آید که از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: انقلاب خلاقیت در ارتباط تصویری و خلق کاراکترها در جهان و ارائه تصویری جذاب و قابل فهم بسیار مهم است. به همین دلیل باید تلاش کرد تا جامعه ما با روابط عمومی‌ها تعامل بیشتری پیدا کند.

دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تصریح کرد: اگر در غرب پروپاگاندا و انحراف در چهره‌سازی از طریق روابط عمومی و افکار عمومی صورت می‌گیرد اما در جامعه ما این امر لزوماً باید به شفافیت منجر شود تا اقبال بیشتری به روابط عمومی‌ها صورت گیرد.

وی بر لزوم حل خلاقانه مسائل تأکید کرد و گفت:‌ پیام چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی حل خلاقانه مسائل و لزوم تمایز روابط عمومی‌ها از دیگران است. ضمن اینکه می‌توان در حل مسئله و طرح سؤال هم تجدیدنظر کرد. همچنین سطح تجزیه و تحلیل خود را بالا برده و تفکر خود را در این راستا تغییر داد.

بشیر بر لزوم استفاده از پیشران‌های ارتباطی تأکید کرد و افزود: باید به خوبی تشخیص دهیم که چه چیزی قابلیت تقدیر دارد لذا از نظر رفتاری و اعلام خلاقیت و شایستگی فرایندی در این مسیر باید کنترل‌های لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: ارتباطات شفاف و خلاق‌محور بسیار مهم است.

دبیر کمیته علمی چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران گفت:‌ فرایند خلاقیت همان فرایند تفکر است ضمن اینکه توانایی ایجاد تفکر جدید و تبدیل فکر به ایده قابل ارائه و عملیاتی هم بسیار مهم است که در نهایت می‌تواند این خلاقیت به تولید تفکر منجر شود.

بشیر تصریح کرد: نیازمند سواد رسانه‌ای و عدالت در این فضا در جامعه فعلی هستیم. همچنین انتقال روابط عمومی سنتی به مدرن و استفاده از فضای مجازی و عقلگرا و همچنین انتقال روابط عمومی ساکت به روابط عمومی خلاق‌گو و رمزگشایی به موقع از سخنان مطرح در جامعه و ارتباط روابط عمومی سنتی به سیستماتیک هم بسیار مهم است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب