امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26688 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حضور و ارزیابی به موقع خسارت عظیم آتش‌سوزی در بازرگانی شعبانی مشهد توسط بیمه سرمد

خبرایران:تیم ارزیابی و کارشناسی بیمه سرمد، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع آتش‌سوزی بزرگ در بازرگانی شعبانی در شهر مشهد مقدس، در محل حضور یافتند و نسبت به کارشناسی و ارزیابی خسارات وارده اقدام نمودند.
حضور و ارزیابی به موقع خسارت عظیم آتش‌سوزی در بازرگانی شعبانی مشهد توسط بیمه سرمد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه سرمد، ساعت 2 بامداد روز جمعه 10/9/96 آتش‌سوزی عظیمی در فروشگاه بازرگانی شعبانی به وقوع پیوست، صبح همان روز، آقایان رسولی ریاست شعبه رضوی و صدیقی‌کیا نمایندگی کد 1389 بیمه سرمد به منظور ارائه گزارش اولیه خسارت در محل حضور یافتند.

سپس روز شنبه 11/09/1396 تیم ارزیابی و کارشناسی بیمه سرمد به راهبری حسین قربانی مدیریت بیمه‌های اموال، با صدور دستور دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل این شرکت در راستای تحقق اهداف بیمه سرمد در حوزه مشتری‌مداری، جلب رضایت بیمه‌گذاران و رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیمه‌گذاران، در محل حادثه حضور یافتند و برآورد اولیه میزان خسارت را بالغ بر 27 میلیاد ریال تخمین زدند؛ در این بازدید تیم کارشناسی ارزیاب بیمه مرکزی نیز با محوریت ارزیاب موجودی، ارزیاب ساختمان و تاسیسات، آنان را همراهی نمودند.
این گزارش می‌افزاید، مورد بیمه، انبار و نمایشگاه بزرگ بازرگانی شعبانی دارای فروشگاه لوازم پی‌وی‌سی و بهداشتی ساختمانی، لوله، شیرآلات و ... می‌باشد و علت حریق در آن بر اساس شواهد موجود احتمالا بر اثر اتصالی برق بوده است؛ اما تاکنون گزارش آتش‌نشانی ارائه نگردیده است.
بر اساس این گزارش، مبلغ خسارت بلافاصله پس از تکمیل مدارک و مستندات توسط بیمه سرمد پرداخت خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب