امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26691 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جوابيه آسان پرداخت پرشين (آپ) درباره هزينه اسپانسر برنامه 90

خبرایران: شرکت آسان پرداخت پرشين (آپ) در پاسخ به مطلبي تحت عنوان «جزئيات هزينه‌هاي اسپانسر برنامه ورزشي نود (آپ) که جهت شفاف‌سازي به درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شده ، جوابیه ای صادر کرد.
جوابيه آسان پرداخت پرشين (آپ) درباره هزينه اسپانسر برنامه 90

به گزارش خبرایران از روابط عمومی آسان پرداخت ،در پاسخ به مطلبي تحت عنوان «جزئيات هزينه‌هاي اسپانسر برنامه ورزشي نود (آپ) که جهت شفاف‌سازي به درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شده است. هزينه‌هاي دعوت لوئيس فيگو نيز در اين صورت هزينه درج شده است» و نامه جعلي که توسط رسانه ضدانقلاب آمدنيوز منتشر شده است، توضيح روابط عمومي آسان پرداخت پرشين (آپ) به شرح زير ارائه مي‌شود.
خبر و نامه منتشر شده در کانال تلگرامي ضد انقلاب آمدنيوز جعلي است و درخواستي نيز از سوي سازمان بورس و اوراق بهادار درباره اعلام هزينه اسپانسري برنامه 90 به آسان پرداخت پرشين اعلام نشده است.
ذکر اين توضيح ضروري است که تمامي مکاتبات و ارتباطات آپ و عموم سهامداران اين شرکت از طريق سامانه جامع اطلاع‌رساني ناشران(کدال) به آدرس www.codal.ir صورت مي‌گيرد. از اين رو و بر اساس مستندات موجود در اين درگاه اعلام مي‌شود نامه منتشر شده توسط آمدنيوز نه‌تنها وجود خارجي ندارد که با کج سليقه‌گي تمام و با فتوشاپ جعل شده و شماره آن با آخرين شماره نامه‌اي که در دبيرخانه آسان پرداخت پرشين ثبت شده به شماره 46912، مغايرت فاحشي دارد.
همچنان از رسانه‌هاي محترم انتظار مي‌رود ضمن رعايت اخلاق رسانه‌اي، اصالت محتوا را قبل از انتشار مدنظر قرار دهند.

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب