امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26695 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن

خبرایران: دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ دی‌ماه تمدید کرد.
تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن

به گزارش خبرایران، دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن مهلت ارسال آثار را تا 10 دی ماه تمدید کرد. دبیرخانه این جشنواره در حالی که چند روز تا پایان مهلت قانونی این جشنواهر باقی نمانده است و با توجه به در خواست های برخی فیلمسازان و عکاسان برای تکمیل  آثارشان و همچنین به منظور حضور حداکثری هنرمندان با در خواست تمدید موافقت کرد.

بنا بر این گزارش، پیش از این مهلت قانونی در فراخوان 30 آذر ماه اعلام شده بود که بنا بر این در خواست، دبیرخانه جشنواره آن را تا 10 دی ماه تمدید کرد.

یاد آور می شود؛ فراخوان این جشنواره با موضوعات راه آهن و تاریخ، راه آهن، سفر و گردشگری، راه آهن، ایمنی و آسایش، راه آهن و محیط زیست، راه آهن و توسعه پایدار، راه آهن و خانواده، راه آهن، بازرگانی و تجارت، راه آهن و دفاع مقدس منتشر شده است.

آئین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دی ماه 96 در تهران برگزار می‌شود و هنرمندان می توانند برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره علاوه بر سایت railway90.rai.ir با شماره 55128232-021 و یا پست الکترونیکی railway90@rai.ir با دبیرخانه جشنواره در ارتباط باشند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب