امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26737 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استقبال بی نظیر متخصصان و علاقه مندان از نمایشگاه ماشین آلات و محصولات خانگی در شهرآفتاب

خبرایران: نخستین نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چین که از روز گذشته در مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب آغاز به کار کرده است که مورد استقبال بی نظیر متخصصان و علاقه مندان قرار گرفته است.
استقبال بی نظیر متخصصان و علاقه مندان از نمایشگاه ماشین آلات و محصولات خانگی در شهرآفتاب

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه شهر آفتاب، نخستین نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چین با حضور برندهای مطرح چینی از دیروز با حضور جناب آقای دکتر محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، جناب آقای ملکی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی، جناب آقای تقی خانی عضو اتاق دوستی ایران و چین، جناب آقای جمالی مدیرکل سرمایه گذاری وزارت امور اقتصاد و دارایی، رایزن بازرگانی چین در ایران و جمعی از مقامات و مسولان کشوری در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب رسما افتتاح شد و مورد استقبال چشمگیر متخصصان و علاقه مندادن قرار گرفته است.

ویژگی های این نمایشگاه با تمرکز  اختصاصی بر هشت محصول مبلمان، لوازم خانگی، نساجی و پوشاک، آشپزخانه و حمام، باغ و محل فراغت، هدایا و همچنان چراغ ها و لامپ ها، سبب شده است تا بازرگانان، تجار از شهرهای مختلف ایران از این نمایشگاه بازدید داشته باشند و فرصت  مناسب برای تجارت و مذاکره‌ بدون واسطه با تولیدکنندگان چینی و همچنین  امکان ملاقات VIP با تأمین‌کنندگان کالا را داشته باشند.

برپایی نمایشگاه های تخصصی بالطبع موجب ایجاد رقابت در میان تولیدکنندگان و بازرگانان در موضوع مرتبط می‌شود که نتیجه این امر تلاش برای افزایش کیفیت محصول می‌باشد. قطعا برگزاری نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چین ارتقاء سطح کیفی محصولات را به دنبال دارد و طبیعتاً بهبود کیفیت کالای تولیدی وارداتی  به کشور و مقبولیت آن در بازار مصرف، سبب بهبود کیفیت رونق تولید داخلی را در پی دارد. که در مورد این نمایشگاه نیز به وضوح شاهد این ارتقاء سطح کیفی ، افزایش رقابت و استقبال هرچه بیشتر مخاطبین هستیم.

چین هوم لایف سالانه در ۱۲ کشور شامل برزیل٫ هلند٫ مصر٫ لهستان٫ آفریقای جنوبی٫ مکزیک٫ اردن٫ ترکیه٫ قزاقستان٫ نیجریه٫ کنیا٫ دبی و برای اولین بار در ایران سازماندهی می شود. این نمایشگاه بیش از ۶۰۰۰ تولید کننده با کیفیت عالی را با بیش از ۸۰۰۰۰ از مهمترین خریداران در بازارهای نوظهور متصل می کند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه اختصاصی ماشین آلات و محصولات خانگی کشور چین ۲۳ تا ۲۵ آذرماه 1396 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران از ساعت 10 لغایت 17 میزبان متخصصان، بازرگانان و علاقه مندان می باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب