امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26778 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طي مراسمی و با حضور مديران ارشد بانک اقتصادنوين؛

خدمت و محصولات جديد شرکت پرداخت نوين معرفي شد

خبرایران:در آستانه ميلاد با سعادت حضرت محمد مصطفي (ص) و طي مراسمي خدمات و محصولات جديد شرکت پرداخت نوين آرين معرفي شد.
خدمت و محصولات جديد شرکت پرداخت نوين معرفي شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، اين محصولات همزمان با برگزاري نمايشگاه و همايش ارايه خدمات و محصولات "طلوع نوين" و با حضور مديران عالي رتبه بانک اقتصادنوين از جمله بنيان‌گذار، رييس و اعضاي هيات مديره، سرپرست و ساير مديران ارشد بانک اقتصادنوين و مديران ارشد شرکت پرداخت نوين و شرکت‌هاي وابسته اين بانک معرفي شد.
در اين همايش که با حضور سرپرستان شعب مناطق تهران و استان‌ها و روساي شعب بانک اقتصادنوين برگزار شد جزييات خدمات جديد شرکت پرداخت نوين تشريح شد ضمن اينکه مدير امور شعب و تعدادي از سرپرستان مناطق اين بانک نيز به بيان ديدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص خدمات مورد نياز مشتريان اين بانک پرداختند.
مهندس محمد صدرهاشمي‌نژاد بنيانگذار بانک اقتصادنوين در اين همايش با اشاره به فاصله گرفتن بانک اقتصادنوين با سيستم بانکداري کشور طي چند سال اخير بيان کرد: اقتصادنوين با تصميم گيري‌هاي دقيق و سياست‌گذاري‌هاي منطقي در سال‌هاي گذشته توانسته راه متفاوتي را نسبت به اکثر بانک‌هاي کشور در اقتصاد کشور پيش گيرد تا بتواند ثابت و پا برجا بماند.
وي گفت: امروز شرکت پرداخت نوين به عنوان شرکت ارايه دهنده خدمات بانکداري الکترونيکي بانک اقتصادنوين همه زير ساخت‌هاي لازم را براي سرويس دهي الکترونيک آماده کرده و در کنار آن محصولات جديدي را آماده عرضه به بازار کرده که مي‌تواند مشتريان زيادي را در بازار به سمت خود جذب کند.
وي به بانکداري خرد و مشتريان کوچک به عنوان اساسي ترين و محوري ترين فعاليت‌هاي بانک اشاره کرد و گفت: اين هم افزايي آغاز حرکتي پرشکوه در کشور خواهد بود که در آينده اي نزديک جايگاه بانک اقتصادنوين در حوزه بانکداري الکترونيک را متمايز خواهد کرد.
سيامک دولتي رييس هيات مديره بانک اقتصادنوين نيز در اين مراسم با اشاره به اثرگذاري مطلوب شرکت پرداخت نوين در ميان شرکت‌هاي تحت پوشش بانک گفت: اين شرکت مي‌تواند نقش مهمي را در توسعه بازاريابي داشته باشد و فضايي رقابتي مطلوبي براي بانک در ميان ساير رقبا ايجاد کند.
وي با تاکيد بر به روز بودن محصولات الکترونيکي با توجه به سرعت ظهور تکنولوژي‌هاي جديد در اين بازار و رقابت شديدي که ميان اين محصولات وجود دارد، گفت: استفاده از سيستم‌هاي قديمي و انجام کارها به روش سنتي ديگر پاسخگوي نيازهاي مشتريان نيست و خوشبختانه شرکت پرداخت نوين با درک اهميت اين مهم توسعه محصولات و معرفي خدمات نوين را در دستور کار قرار داده و امروز شاهديم خدمات متنوعي توسط اين شرکت طراحي و معرفي مي شود.
وي به اطلاع رساني بيشتر در خصوص اين محصولات توسط همکاران بانک اشاره و تاکيد کرد: همکاران با هدفگذاري و پيگيري‌هاي مناسب، بايد اين محصولات را به مشتريان عرضه کنند و ارتباط و تعاملاتشان را با شرکت پرداخت نوين بيشتر کنند تا با دست پر وارد بازار شوند و هر کسي به سهم خود بتواند درصدي از هدف و رشد را محقق نمايد.
عليرضا بلگوري مشاور عالي بانک اقتصادنوين نيز در همايش طلوع نوين به تغييرات ساختاري و نگاه جديد شرکت پرداخت نوين در ارائه محصولات به روز و جديد اشاره کرد و گفت: شرکت پرداخت نوين مزيت رقابتي بانک اقتصادنوين است و قابليتي است که ما با تکيه بر آن مي توانيم با يک برنامه‌ريزي دقيق و ارتباط معني دار، با استفاده از فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي بانک، بهترين سرويس و خدمات را به نحو مطلوب به مشتريان ارائه کنيم.
وي با اشاره به گسترش حضور بانک در کسب و کارهاي خرد، به اهميت محصولات الکترونيک از جمله پايانه هاي فروش در جذب منابع پايدار و حفظ مشتريان اشاره کرد و گفت: اين محصولات بايد صرفه اقتصادي براي بانک داشته و جزو منابع پايدار باشند، بنابراين بايد مراقبت هاي جدي از آن صورت گيرد.
وي همچنين به سطح بالاي ضريب نفوذ اينترنت در ايران اشاره کرد و افزود: همزمان با ظهور تکنولوژي‌هاي جديد در دنيا، بايد محصولات خود را همواره به روز نگه داريم و توسعه دهيم تا با استفاده از اين خدمات نو بتوانيم در بازاريابي و جذب مشتريان جديد رشد بيشتري داشته باشيم.
کريم خمسه، رئيس هيات مديره شرکت پرداخت نوين در بخش بعدي اين مراسم با اشاره به تاثيرات سريعي که دنياي کنوني بر ما تحميل مي‌کند، بر استفاده بهينه از فرصت‌ها و ظرفيت‌هاي موجود تاکيد کرد و گفت: بايد آينده را رصد و پيش بيني کرد، اينکه در آينده چه اتفاقي مي‌افتد تا بتوانيم همزمان با ظهور نيازهاي جديد مشتريان به سرعت محصولات و خدمات متناسب با اين نيازها را طراحي و معرفي کنيم.
وي در خصوص تغييرات صورت گرفته در ساختار شرکت پرداخت نوين گفت: مديريت جديد در ابتدا مهندسي مجدد سازمان را در دستور کار قرار داد و همزمان با آن توسعه کسب و کار واقعي و توسعه کيفي شرکت در دستور کار قرار گرفت. همچنين در حوزه کسب و کار آتي، در زمينه آموزشي و استفاده از ظرفيت‌هاي علمي و پژوهشي داخلي، با دانشگاه تهران همکاري‌هايي آغاز شده است.
دکتر ساسان معدل مديرعامل شرکت پرداخت نوين تاکيد کرد اين شرکت تغييرات خود در حوزه‌هاي مختلف انجام داده و عمده اصلاحات لازم صورت پذيرفته است.
وي ابراز اميدواري کرد شرکت پرداخت نوين بتواند مجددا در ميدان رقابت حضوري فعال داشته باشد و در زمينه پرداخت الکترونيک با ارايه جديدترين محصولات در ميدان رقابت از رقاب سبقت گرفته و نام شرکت پرداخت نوين و بانک اقتصادنوين در اين حوزه مجددا در صدر قرار بگيرد.
مديرعامل پرداخت نوين با اشاره به تجربه موفقيت آميز پرداخت نوين در پروژه خاص اربعين که توسط بانک اقتصادنوين طراحي شده بود، اظهار داشت : ارائه دو محصول نسبتا پيچيده در اين پروژه که در مدت زمان محدود و با شرايط خاص توليد شده بودند، موفقيت و برکتي را به ارمغان آورد که نشان از چابکي سازمان دارد.
معدل ضمن بيان اين نکته که پرداخت نوين مي‌تواند نيازهاي لازم همکاران براي بازاريابي در بازار را فراهم نمايد، گفت: در اين همايش محصولات و خدمات جديد شرکت در سه محور سخت‌افزارهاي نوين، خدمات نوين و راهکارهاي نوين ارائه از طريق نمايشگاه جانبي معرفي شد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب