امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26808 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شب یلدا کنار کودکان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه است

خبرایران: شرکت پرداخت الکترونیک سداد با توجه به نیازهای جدید در مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه، امکان کمک رسانی بیشتر به این مناطق را فراهم آورده است.
شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شب یلدا کنار کودکان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه است

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با توجه به نیازهای جدید در مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه، امکان کمک رسانی بیشتر به این مناطق را فراهم آورده است. این شرکت با همکاری خیریه «بنیاد کودک» جهت خرید کانکس آموزشی برای کودکان زلزله زده دست به اقداماتی زده است که از آن جمله می توان به افزوده شدن خیریه «بنیاد کودک» به صفحه مهربانی اپلیکیشن ایوا اشاره کرد.

بدین ترتیب تمام شهروندان می توانند از طریق واریز مستقیم کمک های خود به حساب خیریه «بنیاد کودک» سهمی در رفع نیازهای آموزشی کودکان در مناطق زلزله زده داشته باشند.

اپلیکیشن ایوا که متعلق به شرکت «پرداخت الکترونیک سداد» در مجموعه بانک ملی ایران است را می توانید از گوگل پلی، کافه بازار و سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد دانلود کنید و یا شماره 1 را به سرخط 2000444 بفرستید تا لینک دانلود به تلفن همراه شما ارسال شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب