امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26809 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واکنش رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری؛

تخلف احمدی‌نژاد در تأمین اجتماعی کمتر از یک ساعت افشا شدنی‌است

خبرایران: رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری می گوید: در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد و به‌ویژه در اواخر دوره ایشان تخلفات زیادی در سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است که افشای آن‌ها در کمتر از یک ساعت قابل انجام است.
تخلف احمدی‌نژاد در تأمین اجتماعی کمتر از یک ساعت افشا شدنی‌است

به گزارش خبرایران، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در واکنش اظهارات روزهای اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های دور نهم و دهم ، گفت: در زمان ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد و به‌ویژه در اواخر دوره ایشان تخلفات زیادی در سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است که افشای آن‌ها در کمتر از یک ساعت قابل انجام است.

حسن صادقی بابیان اینکه احمدی‌نژاد به جای اینکه پاسخگوی سوء مدیریت‌های خود باشد، افزود: جامعه کارگری و بازنشستگی فراموش نکرده‌اند که در دوران احمدی‌نژاد در سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌ای کشور که اموال آن متعلق به اقشار ضعیف و زحمتکش جامعه است چه تخلفات سنگینی انجام شد.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: شخصی که با پافشاری احمدی‌نژاد به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد و احمدی‌نژاد برای حمایت از او حتی وزیر خود را قربانی کرد و واقعه تأسف بار یکشنبه سیاه را در مجلس شورای اسلامی رقم زد بیشترین تخلفات و سوء مدیریت‌ها را در سازمان تأمین اجتماعی مرتکب شد و اموال کارگران را به باد داد.

صادقی ادامه داد: در زمان مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، ۱۳۷ شرکت این سازمان بدون هیچگونه روال قانونی به بابک زنجانی واگذار شد. اتهام تحصیل نامشروع و تصدی غیرقانونی سرپرستی سازمان تامین اجتماعی نیز در مورد این شخص وجود دارد و این اتهامات در حال رسیدگی در دادگاه است.

وی اظهار داشت: ایجاد تعهدات فراوان بدون منبع مالی برای سازمان تأمین اجتماعی یکی دیگر از سوء مدیریت‌ها و اقدامات نادرست صورت گرفته توسط مدیران منصوب شده در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد است که ناشی عدم شناخت آقای احمدی‌نژاد و مدیران ایشان از کارکردهای این سازمان بسیار مهم است که مشکلات فراوانی را به دنبال دنبال دارد.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری تهدید به افشاگری احمدی‌نژاد را فرار به جلو برای گریز از پاسخگویی به افکار عمومی و جامعه شریف کارگری و بازنشستگی ارزیابی کرد و گفت: آقای احمدی‌نژاد در طول ۸ سال دولت نهم و دهم سازمان تأمین اجتماعی را از سازمانی پویا و توانمند به ورطه فساد و تباهی کشاند و با تغییرات پی در پی مدیریت این سازمان و گماشتن افرادی که‌شناختی از این سازمان نداشتند خسارت‌های جبران ناپذیری به این سازمان خدمت رسان وارد کرد و باید علاوه بر دادگاه در پیشگاه ملت بزرگ ایران نیز پاسخگوی این سوء مدیریت‌ها باشد.

ایلنا

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب