امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26836 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شعب برتر شرکت بیمه حافظ اعلام شدند

خبرایران:ششمین جلسه شورای مدیران این شرکت با محوریت بررسی و ارزیابی عملکرد و پایش اهداف وبرنامه های کلیه شعب با حضور روسای محترم شعب در دفتر ارتباطی تهران برگزار شد.
شعب برتر شرکت بیمه حافظ اعلام شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت بیمه حافظ، در این جلسه که مدیرعامل محترم و معاونین و مدیران ارشد و روسای شعب حضور داشتند، دکتر عطائی ضمن تشکر از زحمات کلیه معاونتها، مدیریتها و روسای شعب اظهار نمودند که وضعیت فروش و مدیریت ریسک در بیمه حافظ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بی نظیری داشته است و این مرهون تلاشهای همه واحدهای سازمانی در بیمه حافظ می باشد.

وی خاطر نشان نمود که بایستی به مراتب تلاشهای بیشتری در حوزه آموزش وارتقای سطح دانش بیمه ای مدیران و کارکنان، صورت پذیرد و سهم پرتفو بیمه حافظ در بیمه های زندگی افزایش داده شود و نیز کلیه خسارتهای معوق با مدیریت بهینه منابع مالی، در کمترین زمان ممکن به بیمه گذاران پرداخت گردد.

در ادامه روح اله عظیمی معاون فنی نکاتی را در خصوص بهبود عملکرد شعب در حوزه فروش و جذب بازارهای جدید ارایه نموده و به برخی از سوالات مدیران محترم شعب در حوزه فنی وفروش پاسخ دادند. مدیران مالی ، امور شعب و روابط عمومی در خصوص پرونده های خسارت و ساماندهی بصری شعب و تبلیغات مطالبی را بیان کردند.

پس از ارایه مطالب توسط معاونین و مدیران ستاد شرکت، حسن سعیدی معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بصورت جامع و دقیق نتایج پایش برنامه ها و ارزیابی عملکرد شعب را در مدت 265 روز ارائه و کلیه نقاط ضعف وقوت آنها را شناسایی و به شعب اعلام نموده و میزان تحقق برنامه ها، انحرافات هر شعبه و... را بیان کردند.

در ادامه 13آیتم شاخص تاثیر گذار جهت رتبه بندی و ارزیابی شعب، در حوزه های فروش و خسارت، اموزش، وصول مطالبات، حضور در مناقصات، مدیریت ریسک،جذب نماینده های توانمند، ترکیب پرتفو، نسبت تقارن در فروش نماینده های شعبه، سود تقریبی شناسایی شده، مقایسه فروش سال 1396 به نسبت سال 1395 و.... توسط سعیدی معاون برنامه ریزی وفناوری اطلاعات اعلام و پیرو آن شعبه ماکو به عنوان رتبه اول، شعبه اروند رتبه دوم و شعبه ارس رتبه سوم معرفی شده و توسط دکتر عبدالرسول عطائی مدیرعامل شرکت بیمه حافظ از آنان تقدیر بعمل آمد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب