امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2694 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تعرفه راه‌آهن در سال 93 افزایش نمی‌یابد/ تخفیف 30 درصدی به مشتریان

مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به عدم افزایش تعرفه راه‌آهن در سال جاری، گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، معاونت بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن می‌تواند تا 30 درصد به اعمال تخفیف به مشتریان اقدام کند.
تعرفه راه‌آهن در سال 93 افزایش نمی‌یابد/ تخفیف 30 درصدی به مشتریان
به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن پور سید آقایی اظهار داشت: بخش سیر و حرکت راه‌آهن باید موتور محرک راه‌آهن باشد زیرا تحرک این موتور می تواند موجب حرکت سایر بخش‌ها را مهیا کند.

وی ادامه داد: در صورتی که این منطق مدنظر فعالیت حوزه بهره‌برداری و سیر و حرکت قرار بگیرد عملیات تمام بخش‌های راه‌آهن منجر به افزایش عملکرد می‌شود.

پورسیدآقایی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته به منظور افزایش سالانه 20 درصد در حوزه جابه‌جایی، اضافه کرد: حوزه بازرگانی راه‌آهن نیز باید با جذب بارهای جدید نسبت به تحقق این هدف کمک کند تا در 4 سال آینده بتوانیم میزان جابه‌جایی بار را از 22.5 به حداقل 45 میلیارد تن کیلومتر برسانیم.

مدیرعامل راه‌آهن با بیان اینکه رشد مداوم نیازمند به جذب بار جدید است، بیان کرد: با تکیه بر بارهای سنتی که تاکنون توسط راه‌آهن جابه جا شده نمی توان به این رشد دست یافت؛ بخش بازرگانی با همکاری شرکت‌های خصوصی باید نسبت به کشف بارهای جدید اقدام کند.

مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به عدم افزایش تعرفه راه‌آهن در سال جاری، بیان کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده معاونت بهره‌برداری و سیر و حرکت راه‌آهن تا 30 درصد می‌تواند به اعمال تخفیف به مشتریان اقدام کند.

پورسیدآقایی اضافه کرد: حوزه سیر و حرکت در سال جاری باید برنامه‌ای کردن حرکت قطارها، افزایش سرعت جابه‌جایی و متوسط سیر واگن‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهد تا علاوه بر جذابیت آن برای مشتریان زمینه افزایش سود شرکت‌های باری را مهیا کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب