امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26941 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

موسسه ملل اعلام کرد: تعیین تکلیف سپرده‌ گذاران وحدت تا سقف یک میلیارد

خبرایران: موسسه اعتباری ملل اعلام کرد: تمامی سپرده‌گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان) که مانده حساب آنان تا یک میلیارد ریال بوده است، تعیین تکلیف شدند
موسسه ملل اعلام کرد: تعیین تکلیف سپرده‌ گذاران وحدت تا سقف یک میلیارد

به گزارش خبرایران، رسیدگی به حساب های سپرده گذاران تعاونی اعتبار منحله وحدت (آرمان) سوم دی ماه در موسسه ملل پایان یافته است و همه کسانی که مانده حساب آنان تا یک میلیارد ریال بوده، تعیین تکلیف شده اند.
بر این اساس، آن دسته از سپرده گذاران که به هر علت نتوانستند بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در تاریخ های تعیین شده به شعب مراجعه داشته باشند می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته (4 و 5 دی ماه) به شعب مراجعه و نسبت به تعیین وضعیت حساب های خود اقدام کنند.
همچنین در خصوص سپرده گذاران که مانده حساب آنان بیش از یک میلیارد ریال بوده نیز طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده تا سقف یک میلیارد ریال از مانده سپرده آنان پرداخت شده است و برای بقیه سپرده آنان نیز موسسه ملل در حال مذاکره و پیگیری برای مشخص شدن وضعیت است و پس از اتخاذ تصمیم مسئولین ذیربط مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.
موسسه ملل از سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت خواسته است اخبار و اطلاعات مرتبط را تنها از طریق سایت و کانال تلگرامی موسسه دنبال کرده و در صورت داشتن هرگونه ابهام از طریق سامانه رسیدگی به درخواست های سپرده گذاران وحدت در شعب نسبت به تنظیم درخواست خود اقدام و حتی الامکان از مراجعه حضوری و تماس تلفتی خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، تعاونی منحله وحدت (آرمان) از جمله موسسات غیرمجاز فعال در نظام پولی کشور بود که اقدام به جذب سپرده های عموم با وعده پرداخت سودهای غیر متعارف کرد؛ این تعاونی از مرداد امسال با تصمیم شورای پول و اعتباری مدیریت دارایی ها و بدهی های آن به موسسه ملل واگذار شد.
از آذرماه گذشته و با تصمیم کمیته منتخب سران سه قوه که به منظور رفع مشکل سپرده گذاران موسسات غیرمجاز شکل گرفت، خط اعتباری بانک مرکزی برای پرداخت سپرده ها تا سقف یک میلیارد ریال کلید خورد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب