امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26961 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سالمندان کهریزک مهمان حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع)

خبرایران: معاونت فرهنگی و امور زائرین آستان شاه عبدالعظیم حسنی (ع) ، با ابلاغ سلام تولیّت آستان مقدس، آمادگی آن بارگاه را جهت پذیرایی از پدران و مادران سالخورده کهریزک اعلام کرد.
سالمندان کهریزک مهمان حرم شاه عبدالعظیم حسنی (ع)

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ جمعی از خادمین صحن و سرای مطهر شاه‌عبدالعظیم حسنی (ع)‌ با حضور در جمع مادران و پدران سالخورده مجموعه، به عیادت و دلجویی از عزیزان کهریزکی پرداختند.

این گرامیان که به نمایندگی از معاونت فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس به کهریزک آمده بودند،پرچم مقدس آن بارگاه را نیز به نیت تبرک به همراه داشتند تا پدران و مادران عزیزی که کمتر موفق به زیارت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) می شوند، دلهای‌شان به نور معرفت و روحانیت آن صحن و سرای مطهر روشن گردد .

در حاشیه این حضور معنوی، حاج آقا صاحب زمانی به نمایندگی از سایر خادمین آن بارگاه مقدس به خبرنگار کهریزک گفت :

 سلام و تهنیت خاص تولیّت آستان مقدس شاه عبدالعظیم حسنی (ع) را خدمت همه سالمندان و کارکنان این سازمان ابلاغ نمودیم و اعلام می داریم که آماده پذیرایی از سالمندان عزیز کهریزک در هر زمان ممکن در صحن مطهر و منور آن حضرت هستیم .

صاحب زمانی تصریح کرد :

 واقف هستیم که نگهداری از جمع بسیار بزرگی از سالخوردگان جامعه، کاری طاقت فرسا و دشوار است ، خدا قوتی می گوئیم به همه مردان و زنان گرامی این سازمان که با ایثار فراوان ، این رسالت بزرگ را بخوبی بر دوش می کشند. 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب