امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26971 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فعالیت مستمر «خیابان ورزش» در 53 بوستان ورودی غربی پایتخت

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 از فعالیت مستمر «خیابان های ورزش»در 53بوستان ورودی غربی پایتخت با هدف تشویق هرچه بیشتر شهروندان به انجام فعالیت های بدنی و ورزشی خبر داد.
فعالیت مستمر «خیابان ورزش» در 53 بوستان ورودی غربی پایتخت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به اینکه فعالیت "خیابان ورزش" در ورودی غربی پایتخت در راستای اجرای سیاست های ابلاغی از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران، آغاز شده است، گفت: این اقدام با هدف توسعه تفریحات ورزشی شهروندان و همچنین افزایش سرانه فعالیت های ورزش همگانی به صورت مستمر در سطح بوستان های 53گانه صورت می گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 همچنین با تشریح این مطلب که ترویج و توسعه ورزش های همگانی رابطه ای مستقیم با ارتقای سطح سلامت شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: با برپایی "خیابان ورزش" در زمین های چمن، مجموعه های ورزشی و فضاهای باز درونی و پیرامونی بوستان های 53گانه سطح ورودی غربی پایتخت به ارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان منطقه21 کمک خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه "خیابان ورزش" با استقبال بی نظیر ورزشکاران و ورزش دوستان ساکن در محدوده شهری منطقه21 مواجه شده است، افزود: این برنامه تفریحی-ورزشی بنابر اعلام نیاز و درخواست محلات سیزده گانه منطقه21 مبنی بر نوع ورزش یا فعالیت بدنی مورد نظر شهروندان که در نظرسنجی ها حائز بالاترین درصد علاقمندی بوده، برگزار می شود.

جاویدپور در پایان یادآور شد: شهروندان ساکن در محدوده شهری ورودی غربی پایتخت با انجام ورزش هایی شامل تنیس روی میز، دارت، بدمینتون، طناب بازی و ... علاوه بر شرکت در رقابتی ورزشی؛ لحظاتی خوش و سرشار از سلامتی را نیز برای خود رقم می زنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب