امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2698 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یارانه نقدی فروردین ساعتی دیگر واریز می شود

سی و هشتمین مرحله پرداخت یارانه های نقدی ویژه فروردین 1393 ساعت 24 امشب پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
یارانه نقدی فروردین ساعتی دیگر واریز می شود
به گزارش خبر ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اعلام این خبر گفت: یارانه فروردین که نهمین یارانه پرداختی دولت تدبیر و امید است، ساعت 24 امروز پنجشنبه 21 فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و از آن پس، قابل برداشت خواهد بود.

مبلغ یارانه نقدی فروردین همچون ماه های قبل به ازای هر نفر 455 هزار ریال اعلام شده است.

همزمان با واریز یارانه یادشده، سومین روز نام نویسی از متقاضیان مرحله دوم هدفمندی یارانه ها از ساعت 24 امشب آغاز می شود.

بر اساس جدول اعلام شده، سرپرستان خانوارهایی که شماره سمت راست آنها عدد 2 است، می توانند روز جمعه ثبت نام کنند.

این در حالی است که موج انصراف از دریافت یارانه های نقدی با هدف کمک به دولت برای بهبود وضعیت بهداشت، آموزش و اقتصاد کشور هر بار وسعت بیشتری به خود می گیرد.

ˈمحمدباقر نوبختˈ سخنگوی دولت عصر امروز در جریان سفر به استان بوشهر به خبرنگاران گفت: در دو روز گذشته صدها هزارنفر با ثبت نام نکردن برای دریافت یارانه نقدی موافقت خود را با تخصیص منابع اعتباری دولت برای خدمات عمومی شامل بهداشت و درمان، حمل و نقل، تولید، اشتغال و طرح های زیربنایی اعلام کرده اند.

وی با قدردانی از افرادی که با انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی همسو بودن خود را با دولت اعلام کرده اند، ابراز امیدواری کرد در مهلت باقی مانده تا پایان ثبت نام ها ، شمار انصراف دهندگان هر روز بیشتر شود.

بسیاری از مراجع تقلید نیز با صدور فتاوایی از مومنان خواسته اند در صورت تمکن مالی و عدم نیاز به یارانه های نقدی، از دریافت آن انصراف دهند تا زمینه انجام بهتر امور زیربنایی و خدمت رسانی دولت به اقشار محروم فراهم شود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب