امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2699 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون نظارت و راهبردی رییس جمهوری ؛

دولت نگاه مثبتی به توسعه مناطق آزاد دارد

محمد باقرنوبخت معاون نظارت و راهبردی رییس جمهوری گفت: دولت برای استفاده از ظرفیت های مختلف مناطق نگاه مثبتی به توسعه مناطق آزاد دارد.
دولت نگاه مثبتی به توسعه مناطق آزاد دارد
به گزارش خبر ایران، محمد باقرنوبخت شامگاه پنجشنبه در بازدید از بندر بوشهر افزود: در سفرهای استانی هرجا احساس کردیم ظرفیتی برای ایجاد مناطق آزاد وجود داشته است این مهم در دستور کار قرار گرفته است و  برخلاف گذشته که نگاه دولت به سمت توسعه مناطق آزاد نبود، دولت تدبیر و امید نسبت به توسعه مناطق آزاد اهتمام دارد.

نوبخت ادامه داد: اکنون دولت مصمم است در زمینه پشتیبانی از فعالیت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های خصوصی حداکثر استفاده را ببرد.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت مناطق و نگاه مثبت دولت فقط به تامین منابع مالی محدود نمی شود بلکه پشتیبانی و اتخاذ راهکارهای قانونی زمینه ساز جلب مشارکت برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

معاون نظارت و راهبردی رییس جمهوری از مسوولان استان بوشهر خواست درصورت ایجاد ظرفیت در این زمینه درخواست خود را به دولت انتقال دهند تا از مجاری قانونی در این زمینه اقدام شود.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر نیز گفت: برای ایجاد منطقه آزاد بوشهر مقدمات کار در دست اجراست و برای تصمیم گیری به دولت ارسال می شود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب