امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26992 تاریخ انتشار: جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر ربیعی در مهاباد اعلام کرد؛

توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی معادل ۴۰ سال گذشته است

خبرایران: دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم کلنگ زنی بیمارستان تامین اجتماعی مهاباد که دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز حضور داشت، گفت: توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی معادل ۴۰ سال گذشته است.
توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی معادل ۴۰ سال گذشته است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های درمانی و اقتصادی به استان های کردستان  و آذربایجان غربی سفر کردند.

 دکتر ربیعی در سفر به استان کردستان که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز وی را همراهی می کرد، در شهرستان های سنندج، بانه و سقز حضور یافت. 

دکتر ربیعی در کارگروه اشتغال استان کردستان بر سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان به منظور رونق اشتغال تاکید کرد و گفت: سهم کردستان در تولید ناخالص ملی باید افزایش یابد. وی سپس ، سایت تصویربرداری بیمارستان تامین اجتماعی سنندج را با هزینه ۹ میلیارد تومان افتتاح کرد. این مجموعه شامل سونوگرافی، ام آر آی و ماموگرافی است.

در ادامه،دکتر ربیعی و دکتر نوربخش در سفر به بانه، از درمانگاه در حال احداث تامین اجتماعی این شهرستان نیز بازدید و بر تسریع و تکمیل آن برای خدمت رسانی به مردم منطقه تاکید کردند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای اداری بانه نیز شرکت کرد و گفت: توسعه تامین اجتماعی به سوی مناطق مرزی و کمتر برخوردار را دنبال می کنیم.

دکتر ربیعی در سفر به شهرستان سقز، کارخانه استحصال طلای قلقله این شهرستان را کلنگ زنی کرد و اظهار داشت: این معدن طلا با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال انجام می شود و برای ۳۵۰ نفر شغل ایجاد خواهد کرد. 

معدن طلای سقز با سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا)  احداث می شود.

در ادامه سفر دکتر ربیعی و دکتر نوربخش به سقز، طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان نیز کلنگ زنی شد. این پروژه در ۲ طبقه و ۳ هزار مترمربع و با اعتبار ۹۱ میلیارد ریال اجرا می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این شهرستان گفت: تامین اجتماعی سرمایه بزرگ اجتماعی کشور است و از سال ۹۲ به بعد خدمات بزرگی توسط این سازمان به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از سال ۹۲ سه مرکز درمانی تامین اجتماعی در کردستان وجود داشت، افزود: در طول چهار سال اخیرسه مرکز دیگر اضافه شده است.

همچنین، دکتر ربیعی و دکتر نوربخش پس از ترک استان کردستان، به شهرستان مهاباد رفتند و کلنگ بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان را به زمین زدند.

دکتر ربیعی در مراسم کلنگ زنی این پروژه گفت: طی ۴۰ سال در استان آذربایجان غربی ۳ مرکز درمانی تامین اجتماعی ساخته شده ولی در طول ۴ سال گذشته عملیات ساخت ۵ مرکز درمانی تامین اجتماعی آغاز شده است. به سوی ارتقای خدمات درمانی و توزیع عادلانه خدمات حرکت می کنیم.

گفتنی است، دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ابتدای سفرهای استانی این هفته، به کرمانشاه رفت و با استاندار این استان دیدار و گفتگو کرد. 

دکتر نوربخش در این دیدار با اشاره به خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی به مردم زلزله زده کرمانشاه تاکید کرد: در کنار مردم حادثه دیده این استان با تمام توان و امکانات ایستاده ایم.

مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از سازمان تامین اجتماعی به دلیل بسیج امکانات و ارائه خدمات به مردم زلزله زده قدردانی کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب