امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 26999 تاریخ انتشار: جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار منطقه 21

خبرایران: اداره بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه در قالب اجرای "طرح نذر فرهنگی" کرد.
برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار منطقه 21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، فاطمه یوسلیانی رئیس اداره امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: با توجه به فرارسیدن فصل امتحانات دانش آموزان در دی ماه، این اداره اقدام به برگزاری کلاس های تقویتی تحصیلی (دروس اصلی؛ ریاضی، زبان اگلیسی و عربی) ویژه فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این منطقه با حضور معلمین "طرح نذر فرهنگی" کرده است.

یوسلیانی در خاتمه هدف از برگزاری این کلاس های آموزشی-تقویتی را ارتقاء سطح تحصیلی-علمی فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تحت پوشش منطقه21 عنوان کرد.

شایان ذکر است، این کلاس های آموزشی-تقویتی به صورت رایگان در طول سال تحصیلی 97-96 به منظور ارتقای سطح علمی فرزندان محصل زنان سرپرست خانوار تشکیل می شود، به صورت ویژه نیز در ایام امتحانات دی و خرداد به منظور رفع اشکال دروس اصلی و پایه در محل سالن کنفرانس معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه21 برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب