امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27063 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در کمیسیون تلفیق بودجه 97 مصوب شد؛

رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس/ مطالبات بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود

خبرایران:نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: رایگان کردن هزینه‌های آب، برق و گاز مدارس آموزشی در سال 97 همچنین پرداخت مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد در کمسیون تلفیق مصوب شد.
رایگان شدن هزینه آب، برق و گاز مدارس/ مطالبات بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود

جواد کاظم‌نسب عصر امروز در گفتگو با فارس در اهواز در رابطه با اهم مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در فصل درآمدها اظهار کرد: کمک به مراکز آموزشی و کاهش هزینه‌های آن‌ها را اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با اجماع کامل مصوب کردند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه هزینه آب، برق و گاز مصرفی مدارس در سال 97 رایگان شد و مراکز آموزشی دیگر استرس پرداخت آن‌ها را ندارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس بیان کرد: در سال‌های گذشته عدم پرداخت این قبیل هزینه‌های برای مدیران مدارس و دانش‌آموزان مشکلاتی را به وجود آورده بود.

کاظم‌نسب با اشاره به مطالبات بازنشستگان شرکت فولاد عنوان کرد: مشکل پرداختی و مطالبات بازنشستگان فولاد، با توجه به اینکه 55 درصد سهام شرکت دخانیات ایران مربوط به صندوق بازنشستگان فولاد است نیز مصوب شد.

وی افزود: تا سود حاصله از این سهام به منظور پرداخت حقوق، مطالبات و بیمه درمانی اعضا، به صندوق بازنشستگی فولاد واریز شود.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب