امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27068 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرین شرایط جسمانی علی پروین از زبان نوروزی

خبرایران:رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در بیمارستان کسری بر بالین علی پروین حضور یافت و در جریان روند مداوای سرمربی پیشین تیم ملی قرار گرفت.
آخرین شرایط جسمانی علی پروین از زبان نوروزی

به گزارش خبرایران و به نقل از پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال بستری شدن علی پروین در بیمارستان کسری، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به همراه دکتر تورج ملک محمدی دبیر این فدراسیون در بیمارستان کسری حضور یافتند و از نزدیک جویای احوال علی پروین شدند.

نوروزی پس از بررسی روند درمان علی پروین و گفت‌وگو با تیم پزشکی گفت: خوشبختانه جای هیچ گونه نگرانی نیست و این پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور که به دلیل سرماخوردگی و سرگیجه متعاقب آن بستری شده بود با بهبودی کامل طی امروز و فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی تصریح کرد: بی‌تردید فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه خود می‌داند در چهار چوب قوانین و مقررات  و در ذیل سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان هیچ کدام از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور را تنها نگذاشته و پیگیر سلامت آنها باشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب