امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27115 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تصمیمات جدید دولت برای اشتغال در حضور رییس‌جمهور

خبرایران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بررسی وضع اشتغال و تلاش برای رسیدن به اهداف مشخص‌شده در جلسه مشترک با رییس‌جمهور با اخذ تصمیمات جدید خبر داد.
تصمیمات جدید دولت برای اشتغال در حضور رییس‌جمهور

به گزارش  خبرایران به نقل از تسنیم، علی ربیعی با اشاره به برگزاری نشستی با رییس جمهور در حوزه اشتغال اظهارداشت: در این جلسه مقرر شد برای رفع موانع موجود هماهنگی بین‌بخشی بیشتری انجام شود تا بتوانیم با سرعت بیشتری منابع بانکی را اختصاص دهیم.

وی توجه به اشتغال و اشتغال روستایی را از مهم‌ترین محورهای این جلسه برشمرد و افزود: در این جلسه اشتغال فراگیر چشم‌انداز اشتغال ۹۷ و سهم هر یک از دستگاه‌ها مشخص شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جهت‌گیری دولت برای بیش از ۹۷۵ هزار شغل است و تا پایان شهریور ۳۵۰ هزار دفترچه‌اولی تأمین اجتماعی داشتیم که عدد خوبی است که با شغل‌های غیررسمی بتوانیم تا پایان ۹۶ به هدفگذاری در نظر گرفته‌ شده برسیم.

وی توجه به معادن را از اولویت‌های مهم دولت در اشتغال برشمرد و افزود: در این جلسه درخصوص یارانه مزد و بیمه کارگران توسط دولت نیز تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب