امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27126 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

وولف نویسنده کتاب ضدترامپ اعلام کرد؛

افشاگری‌های کتاب «خشم و آتش» رئیس‌جمهور آمریکا را به زیر می‌کشد

خبرایران: مایکل وولف، نویسنده کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» منتقد شدید رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید افشاگری‌های این کتاب پایانی بر دوره ترامپ در کاخ سفید خواهد بود.
افشاگری‌های کتاب «خشم و آتش» رئیس‌جمهور آمریکا را به زیر می‌کشد

به گزارش خبرایران به نقل از رویترز، مایکل وولف نویسنده کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» منتقد شدید رییس‌جمهور آمریکا می‌گوید، افشاسازی‌های این کتاب پایانی بر دوره ترامپ در کاخ سفید خواهد بود.

وولف گفت: داستانی که من بیان کرده‌ام در مورد ترامپ است و اینکه او نمی‌تواند از عهده این کار برآید.

ترامپ این کتاب را سراسر دروغ خوانده که پر از اشتباه است و هیچ کدام از منابعی که ذکر کرده وجود خارجی ندارند و هیچ‌گاه در رابطه با این کتاب با من صحبت نکرده است. وی جمعه در توییتی مجددا به وولف حمله کرد و همچنین استیو بَنن مشاور ارشد سابق خود را به باد توهین گرفت. ترامپ در این توییت نوشته: مایکل وولف، یک بازنده است و این داستان‌ها را برای فروش کتاب بسیار خسته‌کننده و غیرواقعی‌اش سرهم کرده است. استیو بنن هم وقتی که اخراج شد برای کارش التماس می‌کرد و او الان مثل یک سگ ولگرد همه جا هست.

 

بنن قبلا استراتژیست ارشد ترامپ بود

کتاب در مورد هرج و مرج در کاخ سفید نوشته است و اینکه رییس‌جمهور برای تصدی این پست اصلا آماده نبوده است.

وولف در مورد ادعای ترامپ در مورد دروغ بودن محتوای این کتاب گفت: تمام موارد این کتاب با تحقیق و از نزدیک‌ترین زاویه رخدادها و در مصاحبه با بسیاری از مردم و مسئولان و کسانی که اطلاعاتی معتبر داشتند گردآوری شد و به صورت گزارش تحریر شد. او می‌گوید همچنین با بسیاری از افرادی که مستقیم با ترامپ صحبت کرده‌اند یا مصاحبه کرده یا صحبت‌هایشان را دقیقه به دقیقه تحلیل و بررسی کرده است و صد در صد افراد اطراف ترامپ می‌گویند او مانند یک بچه است.

وولف مدعی است که در خلال نوشتن این کتاب با ترامپ صحبت کرده؛ لیکن ترامپ این ادعا را رد می‌کند. این کتاب در روز جمعه به عنوان پرفروش‌ترین کتاب اعلام شد.

 

وکلای آقای ترامپ از «هنری هولت» ناشر این کتاب که در عرض یک روز به پرفروش‌ترین کتاب بدل شده، خواستند انتشار این کتاب را متوقف کند. این کتاب همچنین به عنوان پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون اعلام شد.

نکته جالب توجه اینکه فروش این کتاب از نیمه شب آغاز شد و علی‌رغم هوای بسیار سرد نیویورک در این روزها، صف طولانی مردم برای خرید این کتاب در کتاب‌فروشی‌های «کرامر بوکس» تشکیل شده بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب