امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27136 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

۱۸ دی ۹۶ با حضور مقامات، مدیران و متخصصان این حوزه؛

سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی برگزار می‌شود

خبرایران:سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی ۱۸ دی ۹۶ با حضور مقامات، مدیران و متخصصان این حوزه در ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.
سومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومي سازمان مديريت صنعتي، اين جايزه بر اساس تفاهم‌ نامه في ما بين "سازمان مديريت صنعتي" ، "سازمان انرژي‌هاي تجديد پذير و بهره ‌وري انرژي برق"، "شرکت بهينه سازي مصرف سوخت"،" ستاد توسعه فناوري حوزه انرژي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري" و "سازمان ملي استاندارد ايران" طراحي و اجرا مي شود.
بيش از 60 نفر از متخصصان در رشته‌هاي مرتبط در قالب تيم‌هاي ارزيابي و با صرف بيش از 1600 نفر ساعت کار، در کنار اعضاء کميته هاي راهبري و علمي اين فرايند را به انجام رسانده اند.
بر اساس امتيازات کسب ‌شده، به 28 شرکت منتخب که در 37 موضوع مستقل در اين دوره از جايزه شرکت داشته و تمامي مراحل را گذرانده اند، در حوزه هاي ”فرايندهاي انرژي بر“و ”پروژه هاي کاهش مصرف انرژي“، گواهينامه تخصصي، لوح افتخار، تنديس و نشان اعطا مي شود.
متقاضيان اين جايزه، صنايع شاخص در شاخه هاي مرتبط با استانداردهاي معيار مصرف را در بر مي گيرد که مي توان به صنايع پتروشيمي، سيمان، تاير و تيوب اشاره کرد.
صنايعي که براي آنها از طريق سازمان ملي استاندارد ايران، استاندارد معيار مصرف انرژي تدوين شده مي توانند متقاضي شرکت در اين جايزه باشند. انطباق با استاندارد معيار مصرف به عنوان حداقل قانون و الزام براي محدوديت در مصرف، اصلي ترين بخش الگوي ارزيابي اين جايزه است.

 

سومين دوره جايزه ملي مديريت انرژي برگزار مي شود

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب