امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2725 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

قدیمی ترین نامه در بطری کشف شد

نامه ای متعلق به صد و یک سال پیش که از توسط پدربزرگی برای نوه دختری اش در درون بطری به دریا انداخته شده بود در آلمان کشف شده است.
قدیمی ترین نامه در بطری کشف شد
 

به گزارش خبر ایران ، موزه در کشور آلمان با اعلام این خبر افزوده است که بطری حاوی نامه ماه گذشته توسط یک ماهیگیر در دریای "بالتیک" پیدا شده بود. موزه دریایی بین المللی "هولگر وون نئوهوف" با قدیمی ترین نامه در بطری کشف شداعلام این خبر افزوده است که "کنراد فیشر" ماهیگیر آلمانی این بطری را کشف کرده بود و هم اکنون نامه به همراه بطری در آن موزه در شمال "هامبورگ" نگهداری می شود.این موزه آلمانی افزوده است که تحقیقات انجام شده بر روی نامه نشان می دهد که پدربزرگی 62 ساله این نامه را برای "آنگلا اردمن" نوه دختری اش که ساکن برلین است فرستاده بود. خانم "اردمن" در مصاحبه با خبرگزاری دولتی آلمان اظهار داشته که این موضوع برای او "باور نکردنی" بوده است."اردمن" پس از مشاهده بطری قهوه ای کشف شده حاوی نام پدربزرگش اظهار داشته که یکی از زیباترین لحظه های زندگی اش رقم خورده است. او اظهار داشته زمانی که نامه پدربزرگش به عنوان یکی از اعضای حزب سوسیال دموکرات آلمان را خوانده بسیار خوشحال شده است. این نامه در سال 1913 میلادی نوشته شده و از همین رو قدیمی ترین نامه یافت شده درون بطری محسوب می شود. کتاب رکوردهای "گینس" پیش تر قدیمی ترین نامه درون بطری کشف شده را متعلق به سال 1914 میلادی ذکر کرده بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب