امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 2729 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ ساعت ۵:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاري ديدار نوروزي کارکنان با مديرعامل بانک پارسيان

دکتر ديواندري، مديرعامل بانک پارسيان به همراه اعضاي هيات عامل در مراسم ديدارنوروزي مديران و كاركنان ستادي، روساي حوزه ها و شعب تهران و مديران ارشد شركت‌هاي تابعه، حضوريافت.
برگزاري ديدار نوروزي کارکنان با مديرعامل بانک پارسيان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک پارسیان، دکتر ديواندري، مديرعامل بانک پارسيان به همراه اعضاي هيات عامل در مراسم ديدارنوروزي مديران و كاركنان ستادي، روساي حوزه ها و شعب تهران و مديران ارشد شركت‌هاي تابعه، حضوريافت.

دراين مراسم که پس از دور دوم تعطيلات نوروزي،در تاريخ 16فروردين ماه و در محل ساختمان مرکزي برگزار شد، کارکنان بانک در فضايي پرنشاط و گرم، علاوه بر ديدار نزديک با مديرعامل و اعضاي هيات عامل، با مديران شرکت هاي تابعه نيز ديدار وگفت وگو داشته و در محيطي صميمي، پيرامون مسائل جاري بانک و فعاليت هاي سال جديد صحبت کردند.

همه ساله چنين مراسمي پس از پايان تعطيلات نوروز برپا و بر تحكيم صميميت و تقويت همدلي سازماني، نوآوري و تلاش براي تحقق كامل اهداف بانك مي افزايد و فرصت مناسبي مهيا مي سازد براي تجديد پيمان هاي محکم پارسياني.

گفتني است رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي خود خطاب به ملت ايران، سال ٩٣ را سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" نامگذاري كردند که چنين برنامه هايي نشان از توجه هرچه بيشتر به پيام سال و همدلي فزون تر و آماده شدن به منظور تحقق آن شعار خواهد بود.

در اين مراسم شور و اشتياق کارکنان بخاطر حضورآقاي دکتر ديواندري و اعضاي هيات عامل بسيار بي نظير بود و کارکنان با علاقه‌اي وصف‌ناپذير با ايشان ديدار کرده و حس همدلي و صميميت در فضاي مراسم موج مي زد.

علاقه مديران ارشد بانک به سرمايه هاي انساني به عنوان ارزشمند ترين دارايي بانک بركسي پوشيده نيست و اين موضوع در سخنراني ها و نشست هاي اخير بانک به خوبي قابل مشاهده است. دکتر ديواندري از پي انتصاب و حضور موثردر بانک پارسيان در اين چند ماه اخير مکرر نشان داد که براي نيروي انساني اهميت فراواني قايل است و شايد هيچ چيز براي ايشان عليرغم مشغله هاي فراوان، خوشايندتر ازديدار رودررو و نزديک با همكاران نباشد، چرا که باور دارد پيشرفت و کسب افتخارات بانک با دستان پر تلاش و همت و همدلي آنان رقم مي خورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب