امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 27316 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی اعلام کرد؛

تمهیدات ویژه ای برای تندرستی و آموزش کودکان کار و خیابان در نظر گرفته شده / در قبال سلامت روحی کودکان کار مسئولیم

خبرایران:مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی از برگزاری دوره های ورزشی و آموزشی کلاسیک ویژه کودکان کار خبر داد .
تمهیدات ویژه ای برای تندرستی و آموزش کودکان کار و خیابان  در نظر گرفته شده / در قبال سلامت روحی کودکان کار مسئولیم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران ، رضا قدیمی مدیر عامل این سازمان در خصوص برگزاری دوره های ورزشی و آموزشی کلاسیک با همكاري سازمان ورزش و موسسه هنرهاي رزمي سبك نيرو گفت : برای تقویت روحیه ی نشاط کودکان کار و ایجاد بستری مناسب برای فرار از موقعیت های تنش زا و سختی های کار، اقدام به برگزاری کلاس های ورزشی شد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها ی ورزشی و آموزشی را افزایش رشد روحي و معنوي و همچنين كشف و توسعه توانايي هاي شخصي كودكان كار و خيابان تحت پوشش مراكز پرتو عنوان کرد .

قدیمی با اشاره به مسئولیت پذیری در قبال کودکان کار افزود: همه ی ما به عنوان یک وظیفه ی انسانی در مقابل وضیعت و شرایط بحرانی کودکان کار مسئولیم ، کودکان سرمایه و ثروت هر جامعه ای هستند که باید با توجه به حساسیت روحی آنها ، مورد حمایت ویژه قرار گیرند که مدیریت شهری با استفاده از زیر ساخت ها و امکانات موجود توانسته است تا حدی نسبت به این موضوع ادای دین نماید .

 

 

این مقام مسئول در سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت : در طرح ساماندهی کودکان در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی شهر تهران (مراکز پرتو) در راستای سیاست‌های مدیریت شهری مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محلات آسیب‌ پذیر و ارائه خدمات ویژه به کودکان کار و خیابان، با همکاری NGOهای مختلف، به کودکان بازمانده از تحصیل خدمات تحصیلی ارائه می‌شود.

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، در خصوص خدمات ارائه شده به کودکان کار و خیابان بیان کرد : کودکان در این مراکز علاوه بر علم‌آموزی اقلامی چون پوشاک و لوازم‌التحریر مناسب هم به صورت کاملاً رایگان بهره‌مند می‌شوند و همچنین تمهیدات ویژه ای برای تندرستی و آموزش دوره های ورزشی نیز برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که در آینده ی نه چندان دور اجرایی می شود .

قدیمی تصریح کرد : درهمين راستا سازمان خدمات اجتماعی با ورزشگاه هاي الزهرا 21 واقع در منطقه 20 ، شهيد سليماني منطقه 18 ، شهيد باكري منطقه 19 و شهيد كاظمي منطقه 5 جهت بهره برداری و استفاده مطلوب كودكان طی دو روز در هفته ، قرار دادی منعقد شده است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب